Israel Hayom

ועידת מדריד

בצל המשבר סביב משאל העם, ברצלונה תגיע לאצטדיונה החדש של אתלטיקו מדריד ביציעיםכבר­מוכניםלקבל­ת הפנים באירוע שהוא יותר מעוד משחק

- סאל אמרגי

ברצלונה תגיע במוצ"ש למשחק הקשה ביותר עד כה העונה אחרי שבעה ניצחונות בשבעה מש חקים, וכששחקניה הבינלאומיי­ם מרו צים לאחר שכולם השיגו את הכרטיס למונדיאל. עם כל האופטימיות על הדשא, המפגש באצטדיון וונ דה מטרופוליטנ­ו של אתלטיקו מדריד הוא אתגר עצום.

השחקנים של ארנסטו ואלוורדה יתמודדו עם כמה מכשולים: מקצועית, צ'ולו סי מאונה יודע לנטרל את השיטה של באר סה ולהפתיע אותה במתפרצות. גופנית, שחקנים כמו לואיס סוארס ולאו מסי יגיעו אחרי טיסות של אלפי קילומט רים מדרום אמריקה ואחרי אימון בודד עם הקבוצה. ולבסוף, אוהדי אתלטיקו יגיעו במוטיבציית שיא. לא רק מכיוון שהם רוצים לנצח בפעם הראשונה עם סימאונה את בארסה בליגה ול ראשונה במגרש החדש, זו תהיה הפעם הראשונה שבארסה משחקת בספרד לאחר התפרצות המשבר החמור סביב משאל העם בקטלוניה. איש לא יופ תע למראה יציעים של מים מכוסים בדגלי ספרד מול הסמל של קטלוניה. אנדרס אינייסטה )יהיה כנראה כשיר לאחר הפציעה שמנעה ממנו להצטרף לנבחרת( לא שוכח את המשחק בקאמפ נואו ללא אוהדים ב 1 באוקטובר. "זה לא היה קל בכלל עבור השחקנים, המועדון והאוהדים. זה היה קצת סוריאליסטי", אמר אינייסטה, שיודע שבמדריד יחכו להם 68 אלף אוהדים רעבים ודעתניים.

עייף אך שמח מאוד, מסי הגיע את מול לברצלונה אחרי שסוף סוף הפך לגיבור בארגנטינה. המאמן, ארנסטו ואלוורדה, לא ייתן לו מנוחה ומסי יפתח וינסה להמשיך בפתיחת העונה המ דהימה שלו 11) שערים בשבעה מש חקים(. אתלטיקו היא אחת הקבוצות שהכי סבלה מה"פשפש", עם 27 שערים שכבש נגדה ב 34 משחקים.

המפגש מחר מחייב קפיצה קטנה להיסטוריה, לשנת ,1966 אז חנכה אתלטיקו את אצטדיון ויסנטה קלד רון. אחרי תיקו ושני ניצחונות במגרש החדש הגיעה בארסה והנחילה בו את ההפסד הראשון של המקומיים בקלדרון. 51 שנים אחר כך, ולאחר שניצחה את מלאגה וסביליה, באתלטיקו יעשו הכל כדי שההיסטוריה לא תחזור על עצמה.

 ?? צילום: אי.אף.פי ?? מפגינים עם דגלי ספרד וקטלוניה. מדריד נכנסת לכוננות
צילום: אי.אף.פי מפגינים עם דגלי ספרד וקטלוניה. מדריד נכנסת לכוננות
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel