Israel Hayom

זמן פצועים

המפגש ה 199 בהיסטוריה בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד ייערך בשבת, כששתיהן סובלות מהיעדרויות רבות של שחקני מפתח ● בזמן שמוריניו רגוע בעיקר בזכות העומק בסגל, לקלופ יש לא מעט סיבות לדאגה

-

דור הופמן

הביקור מחר באנפילד אצל לי ברפול, במפגש ה 199 בין הק בוצות המצליחות ביותר באנגליה, יהיה המבחן הגדול הראשון של מנצ'סטר יונייטד. מבט על הטבלה מראה את השדים האדומים בפסגה לצד מנצ'סטר סיטי עם 19 נקודות מ 21 ומאזן שערים של ,2:21 אך ללוח המשחקים חלק לא מבוטל בהישג.

כל יריבותיה של יונייטד בשבעת המחזורים מדורגות היום במקום ה 12 ומטה, בעוד שהקבוצה של פפ גוואר דיולה כבר עברה משוכות רציניות בד מות צ'לסי וליברפול.

הקבוצה של יורגן קלופ לא היוותה יריבה לסיטי כשהובסה 0:5 בחודש שעבר. ההתרסקות החלה לאחר ההר חקה של סאדיו מאנה, והסנגלי שנ פצע בפגרת הנבחרות ייעדר כשישה שבועות. באותה פגרה איבד ז'וזה מורי ניו את מרוואן פלאיני.

מכת פציעות היא כבר מזמן חלק מהמשחק. הק בוצות הבינו שכדי להצ ליח בשלוש חזיתות עליהם לבנות סגל עמוק ורחב שיכול להתמודד עם כל חיסור, בכל עת ובכל עמדה. נכון לשלב הזה, נוצרת התחושה שליברפול נכשלה בכך. ההגנה לוקה בחסר, החיסורים של מאנה וקו טיניו משמעותיים והניסיון לשלב את אלכס אוקסלייד צ'מברליין כתחליף לאדם ללאנה לא נוחל בינתיים הצלחה. "העומק בסגל של יונייטד הוא שי ביא להם את האליפות", הכריז השבוע מגן העבר מיקאל סילבסטרה. ואכן, בשבת, את מקומו של פוגבה עשוי למלא אנדר הררה, שהוא אופציה כלל לא רעה. חשיבותו של סגל רחב התפתחה עם השנים. ב 1981 זכתה אסטון וילה בתואר כששיתפה רק 14 שחקנים בעונה של 42 משחקים. באליפות האח רונה של יונייטד תחת אלכס פרגוסון המספר קפץ ל 25 שחקנים ששותפו, אשתקד אנטוניו קונטה חילק את הדקות בין 24 )בלי להשתתף במפעל אירופי(. לפני שלוש שנים מוריניו השתמש ב 25 שחקנים כשהוביל את הבלוז לתואר. בתום שבעה מחזורים, יונייטד וליב רפול עומדות שתיהן על 18 שחקנים ששותפו, בעוד אצל קלופ יש רוטציות בין השוערים.

בעוד שליברפול מצפה לחזרה של נתניאל קליין וללאנה, יונייטד ממתינה לזלאטן איברהימובי­ץ' ומייקל קאריק ומחכה שלוק שואו וויקטור לינדלוף ייכנסו לעניינים. סרחיו רומרו הוא גי בוי נפלא בשער וגם מרקוס רוחו עשוי לחזור בהמשך לכשירות.

"אני לא מוטרד ואני סומך על כל שחקן בסגל", אמר השבוע מוריניו. לא בטוח שכך המצב אצל עמיתו הגרמני.

 ?? צילום: רויטרס ?? קלופ וקוטיניו. מסתבר שאין לו מחליף
צילום: רויטרס קלופ וקוטיניו. מסתבר שאין לו מחליף
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel