Israel Hayom

דירה להכיר

טכנולוגיה שתוצג בקרוב מתרגמת תוכניות של דירות לסרטון תלת ממד - בתוספת ריהוט בסגנון נבחר

-

למי תודה?

Visual Estate

למי ברכה?

אלון נפתלי, מיכאל קלנטרוב, אנד ריי סלמון, חנן ישראלביץ', שי קריינר, דוד אלמליח ואייל מסילתי.

על מה תודה?

החברה פיתחה את הגרסה המודרנית ל"דירות לדוגמה". פלטפורמה המאפ שרת סיור וירטואלי על בסיס תוכניות דירה, כולל ריהוט לבחירה, באמצעות טכנולוגיה של מציאות מדומה.

למה זה טוב לנו?

כיום, כשאנחנו מתעניינים בדי רה חדשה, אנחנו מוצאים את עצמנו במשרד מכירות נחמד, ספל אספרסו ביד כשלפנינו תוכניות דירה שבמק רה הטוב מסתמכות על הדמיון שלנו. גם שרטוטים והדמיות מודפסות לא מספיקים לנו כדי לחוש את הבית. זה מוזר בהתחשב בכך שזו הרכישה הכי גדולה שרובנו מבצעים בחיינו. למע שה, עד לאחרונה לא היתה שום דרך להמחיש לנו את הדירה עד המצאת הסיור הווירטואלי.

במה זה טוב יותר?

הפלטפורמה מתרגמת תמונות של תוכנית דירה, כאלו שאתם מקבלים במשרד, לסיור תלת ממדי וחווייתי בתוך דקה אחת בלבד. דקה אחת ואתם בתוך ביתכם העתידי. לא צריך ידע מקדים, לא צריך שום תוכנה אחרת - כל מה שצריך זו תמונה. פשוט, לא?

לא רק שתוכלו לטייל בחלל הבית העתידי בפשטות ובזריזות, התוכנה גם תרהט לכם את הבית באופן אוטומ טי לפי סגנון שתבחרו מתוך רשימת סגנונות. אוהבים סגנון מודרני יוקר תי? רק תבקשו והמערכת תתאים את הסגנון בתוך שניות לבית הנתון. הפ לטפורמה הזו לא מותירה מקום לד מיון... "בחברה פיתחו תוכנה שיודעת לקרוא תוכניות דירה, להמיר אותן למודל תלת ממדי ולייצר מהם סיור מומחש באמצעות נגן שפותח בחברה לצורך העניין. ממשק המשתמש הוא באמצעות משקפי מציאות מדומה המ חוברים למחשב.

מעבר למכונה זו, פותחה גם מכו נה נוספת שמזהה באופן אוטומטי את ייעודם של החדרים. במילים אחרות, היא מזהה סלון ומרהטת אותו בהתאם מתוך מאגר העיצובים. כשרואים חלל מעוצב אפשר לקבל תחושה אמיתית של הבית, מה שקשה לקבל מסיור בח ללים ריקים.

מה אומרים החבר'ה?

מצפים לראות איך זה עובד. הפי תוח יוצג לראשונה בכנס Nextech הבינלאומי לטכנולוגיו­ת מתקדמות, המפגיש בין התעשייה לאקדמיה במ גוון תחומים. הכנס יתקיים ביום חמי שי ,(19.10) בפארק ההיי טק גב ים, בבאר שבע.

 ??  ?? "טיול" בחלל הבית עם הטכנולוגיה החדשה
"טיול" בחלל הבית עם הטכנולוגיה החדשה
 ??  ?? המחשת מעבר מהיר בין החדרים
המחשת מעבר מהיר בין החדרים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel