Israel Hayom

המטרה המרכזית: ברק יצחקי נתניה, לפני ברצלונה

בני יהודה רודפת אחרי חלוץ מכבי ת"א כבר תקופה ארוכה מיעוט הדקות על הדשא לאחר שהחלים מפציעה עשוי לגרום לו לקבל הפעם את ההצעה ולעבור את הגשר בינואר גם בבית"ר ינסו להחתימו לקדנציה נוספת

- שי ארצי וכתב "ישראל היום"

האם בני יהודה תהיה אחראית לאחת מההחתמות המסקרנות של חלון העברות הקרוב, שייפתח בחודש ינואר?

ל"ישראל היום" נודע כי בשכונה עוקבים אחר ההתפתחויות מכיוונו של ברק יצחקי, חלוצה של מכבי ת"א, שחזר לאחרונה מפציעה ומתחילת העונה לא קיבל יותר מדי קרדיט אצל מאמן הצהובים, יורדי קרויף.

אם יצחקי ישוחרר ממכבי, מולם נמ צאים אנשי הנהלת בני יהודה ביחסים שמוגדרים "מעולים" )לראיה, רק העו נה שאלו מהם חמישה שחקנים; ש"א(, הכתומים ינסו להחתימו בחלון העברות שייפתח בקרוב.

אם לא ישוחרר ממכבי, ייתכן שיהיה ניסיון של הכתומים לצרפו בעונה הבאה, עם סיום חוזהו.

מקורב להנהלת בני יהודה אישר את הדברים ואמר: "אברמוב כבר ניסה לה ביא את יצחקי, אבל אז יצחקי לא רצה. הלוואי שהוא יגיע אלינו הפעם".

כאמור, גם לפני כמה עונות ניסתה בני יהודה לצרף את יצחקי, אך המה לך לא צלח. החלוץ הבהיר בעבר כי הוא רואה את עתידו במכבי ת"א, אך באותה נשימה הוא מעוניין מן הסתם לשחק יותר.

מי שעוד עשויה להיכנס לתמו נה לגבי יצחקי בינואר היא האקסית, בית"ר ירושלים, שבחלון ההעברות האחרון וגם בזה שלפניו ניסתה להח זירו לשורותיה, אך לבסוף הוא נשאר אצל סגנית האלופה.

בתוך כך, אתמול התקיימה הל ווייתו של שחקן העבר, מאיר שירזי ז"ל, שהלך לעולמו בגיל .80 מאיר ז"ל, אביהם של ניצן שירזי ז"ל וחזי שירזי, כיהן בעברו בכמה תפקידים במועדון.

הבעלים ברק אברמוב: "זה יום קשה לבני יהודה ולכל מי שאוהב את המו עדון. משפחת שירזי, ובעיקר מאיר, היו חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של בני יהודה. יהי זכרו ברוך".

עוד בשכונה, אתמול התקיים בבית המשפט הדיון של אברמוב כנגד אוהד הקבוצה אלי ביסו, שאותו תבע על סך חצי מיליון שקלים בגין התבטאויות פוגעניות והוצאת דיבה בסטטוס שהע לה באחת מקבוצות האוהדים בפייסבוק.

ביסו התנצל על הדברים כמה פעמים ולאחרונה היה ניסיון להגיע לגישור, אך נציגיו של הבעלים דחו זאת.

בית המשפט נתן לאוהד כמה שבו עות הארכה כדי שבזמן הזה יוכל למנות לעצמו עורך דין, ולאחר מכן יתקיים דיון נוסף בין הצדדים.

הפועל רעננה. השינויים בסגל הקבו צה נמשכים. לאחר החתמתם של הזרים, נמניה ניקוליץ' ועמנואל מאיוקה, הגיע שלב השחרורים. אתמול נפרדו במועדון מהקשר הרומני פלורין פורצ'ה.

מכבי נתניה ממשיכה בעונה החלו מית שלה, הפעם לא בגלל עוד שלוש נקודות על הדשא.

הקבוצה של המאמן, סלובודאן דרא פיץ', בלטה במחקר של חברת CIES ,Football העוסקת בניתוחי משחק וס טטיסטיקות ומצאה שנתניה מדורגת במקום השישי באירופה בקטגוריית הבעיטות למסגרת במשחק מתחילת העונה, עם ממוצע של .7.4

הצהובים שחורים מקדימים ברשימה מועדוני פאר כמו ריאל מדריד, ברצ לונה, פ.ס.ז', באיירן מינכן וליברפול. שלוש המדורגות המובילות הן סל טיק, נאפולי ומנצ'סטר סיטי.

גשם של אולמות בדרך?

המועצה הלאומית בספורט אישרה אתמול תקציב להקמת שמונה אולמות ספורט רב תכליתיים ברחבי הארץ. האולמות יעמדו בתקנים לאירוח מפ עלים ומשחקים בינלאומיים בענפי הכ דורסל, הכדורעף והכדוריד.

בניית האולמות היא חלק מתוכנית המתקנים הלאומית, שאותו מקדם משרד התרבות והספורט בראשות השרה מירי רגב. התקציב שיועמד לצורך הקמת האולמות יעמוד על כחצי מיליארד שקלים. עוד אושר בישיבה כי במחוז הצפון יוקם אולם אחד, במחוז המרכז וב מחוז הדרום יוקמו שני אולמות, ובמחוז יהודה ושומרון יוקם אולם אחד. כמו כן, יוקמו עוד שני אולמות שעליהם יוכלו להתמודד ברמה הארצית כלל הרשויות שלא יתמודדו על האולמות במחוזות.

 ?? צילום: עמי שומן ?? יצחקי במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה העונה
צילום: עמי שומן יצחקי במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה העונה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel