Israel Hayom

הוארך בשבוע מעצרו של החשוד בתקיפת שני שוטרים וזוג קשישים

- דניאל סיריוטי

השופט זאיד פלאח מבימ"ש השלום בחיפה האריך בשבוע את מעצרו של רום מרשי, בן 32 מחי פה, החשוד בהתבצרות ובתקיפה של שני שוטרים ובני זוג קשישים בעת שהתבצר בביתם לאחר שתקף את השוטרים. כמו כן, נענה השופט לב קשת סנגוריתו עו"ד שרית גולן לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

במחלקה לטיפול נמרץ בביה"ח רמבם מורדם ומונשם הקשיש שנפגע באורח קשה מחבלות בפניו ובראשו, והוא צפוי לעבור ניתוח בראשו ובפניו.

אמו של החשוד )טרז מרשי(, טענה כי בנה לא היה אחראי למעשיו, ולדבריה היא אף פנתה למשטרה והתריעה על מצבו הנפשי. במשטרה טענו כי הניסיון לקשור בין פנייתה לאירועי האלימות "מטעה וחוטא לאמת".

דובר משטרת מחוז חוף, סנ"צ יגאל הבשור: "פנייתה התקבלה במוקד ,100 אולם היא טענה כי בנה 'מתעסק עם עלים ברחוב וקורא למשיח' ומבקשת מהמשטרה שיבואו לאשפזו. בשיחה הובהר לה שלא מדובר בחשד לעבירה פלילית. עוד נדגיש כי ניידת שוגרה אל הרחוב רק לאחר שהתקבלה פנייה ממד"א בדבר אדם שמשתולל ברחוב, ועם איתורו כבר דווח על פציעתם של השוטרים ועל הימלטותו".

נכדתו של הקשיש, כרמל קמין, מסרה: "כולנו ממתינים לרגע שבו סבי יעבור ניתוח ראשון לאיחוי שברי הגו לגולת שמהם הוא סובל בשל התקיפה. אנחנו מחזיקים אצבעות לשיפור מצבו. האיש שתקף אותו הוא פולש שנכנס לא כחוק לדירה מעליו וחרף התלונות שלנו למשטרה ולרשויות, לא נעשה דבר כדי להרחיק אותו מהמקום ולשמור על סבא וסבתא שלי. כמו כן, אנחנו בהלם לשמוע שהאם התריעה על בנה בבוקר הפגיעה, ודבר לא נעשה. אנו מצפים לקבל סיוע רפואי וכן מטפל מלווה לסבתא שלי, שנותרה בלי סבא, שהיה עד כה התומך הראשי שלה בפעולות היומיום.

 ?? צילום: מישל דוט קום ?? הארכת המעצר
צילום: מישל דוט קום הארכת המעצר

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel