Israel Hayom

החשד: אביה של כוכבת הילדים הטריד 20 קטינות

האב, בן ,48 חשוד ששלח מסרים בעלי אופי מיני לנערות בנות 17-15 פרקליטו: "תלונת שווא"

- שלומי דיאז ונצחיה יעקב

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול בשמונה ימים את מעצרו של תושב המרכז, אשר נעצר בחשד כי הטריד מינית נערות בנות .17-15 החשוד, אביה של זמרת מוכרת, נעצר ביום שני על ידי משטרת מחוז המרכז, שניהלה חקירה סמויה נגדו במשך כמה שבועות ותחת צו איסור פרסום גורף.

בית המשפט נעתר לבקשת הסניגור והורה על איסור פרסום כל פרט מזהה של החשוד. המשטרה מייחסת לו עבירות של ניסיון לבעילה, הטרדה, איומים ושיבוש הליכי חקירה.

המשטרה התירה ביום שלישי לפרסם חלק מהפרטים הנוגעים לחקירה שבמהלכה נעצר ביום שני האיש, בן ,48 כאמור תושב המרכז, בחשד כי הטריד קטינות בנות 17-15 בשיחות בעלות תוכן מיני שהתבצעו דרך תוכנות המסרים, בעיקר הטלגרם. האיש מכחיש בתוקף את המיוחס לו וטוען כי מדובר בתלונת שווא שהוגשה נגדו על ידי חברה באחת מקבוצות הוואטסאפ, שאותה הסיר מהקבוצה.

על פי המשטרה, בעקבות תלונה על הטרדה מינית נפתחה חקירה סמויה במחלק נוער חשיפה של משטרת מחוז המרכז. לדברי המשטרה, עלה החשד כי החשוד ניצל את העובדה שהוא נמצא בקבוצות ברשתות החברתיות של בתו ושם נמצאות עשרות מעריצות שלה, ויצר קשר עם קטינות בנות 17-15 לערך, והחל פונה אליהן ומבקש מהן לעבור לאפליקציית המסרים טלגרם. אז ניהל איתן על פי החשד התכתבות בעלת תוכן לא הולם ותוכן מיני. בשל רגישות החקירה - זו התנהלה תחת צו איסור פרסום שניתן בבית המשפט לבקשת החוקרים. ביום שני, כאמור, לאחר שעל פי הגורמים נאספה תשתית המחייבת את מעצרו של הגבר לחקירה והטחת החש־ דות נגדו בפניו, בוצע המעצר. המשטרה ביקשה את הארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. המשטרה טוענת שיש כבר כמה תלונות וכי נבדקות כ־02 נערות, שאליהן על פי החשד פנה. המשטרה קוראת לנערות נוספות להעביר מידע אם הן חשות שנפגעו. עוד טוענת כי החשוד ניסה לשבש חקירה.

השופט גיא אבנון האריך את מעצר החשוד וקבע כי על פי החומר שהוצג לו, יש חשד סביר לביצוע העבירות.

עו"ד אסף דוק, המייצג את אביה של הזמרת, מסר בשמו של לקוחו כי "פרץ סכסוך בינו לבין אחת המנהלות בקבוצה חברתית, שהוביל לתלונת שווא. הוא מכחיש מכל וכל וטוען שלא היתה שום התכתבות מינית".

בית המשפט הורה על הטלת צו איסור פרסום על כל פרט מזהה של החשוד, וזאת עד 20 בחודש.

 ?? צילום: סקייליין ?? כוכבת הילדים
צילום: סקייליין כוכבת הילדים
 ?? צילום: חברת החדשות ?? האב החשוד
צילום: חברת החדשות האב החשוד

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel