Israel Hayom

ההצגה של אסד: "המתקפה נכשלה"

ברחבי המדינה השסועה התגייסו כדי לשדר עסקים כרגיל ● המשטר ניסה לגמד את מימדי ההרס: יירטנו יותר מ 30% מהטילים ● אסד הפיץ סרטון שבו הוא נראה מגיע ללשכתו כהרגלו ● רוחאני הביע תמיכה ● ובתי הקפה בדמשק עמוסים

- דניאל סיריוטי

שעות ספורות לאחר המת קפה, בסוריה ניסו לגמד את מימדיה ולשדר עסקים כרגיל.

בהודעת המשטר הסורי נטען כי יותר מ 30% מהטילים יורטו על ידי מערכת ההגנה האווירית של הצבא הסורי, וכי האתרים שהופצצו כבר פונו לפני מספר ימים בעקבות הת רעות של הרוסים כי אלו היעדים שיותקפו.

סוכנות הידיעות הסורית דיווחה כי "המתקפה של שלוש המדינות נידונה לכישלון ולא תצליח להציל את כלי השרת שלהן, הטרוריסטים, בסוריה. הדיווחים בערוצי התקשורת העוינים לפיהם הותקפו תשעה יע דים - אינם נכונים". משרד ההסברה בדמשק אף קרא לתושבים במדינה שלא לצפות או להאזין "לערוצים העוינים את המולדת".

נוסף על כך, לשכת הנשיאות בד משק הפיצה סרטון של הנשיא בשאר אסד מגיע אתמול בבוקר ללשכתו בדמשק ליום עבודה נוסף כשהוא לבוש בחליפה.

כמו כן, משעות הבוקר המוקד מות הציגו ערוצי הטלוויזיה והרדיו הממלכתיים אורח חיים תקין בד משק וראיינו את האזרחים, שסיפ רו שהכל נמשך כבשגרה. בטלוויזיה הממלכתית של סוריה אף הוקרנו סרטונים של תושבים בדמשק כשהם מבלים בבתי קפה בעיר ומעניקים ראיונות לתקשורת הממלכתית במ דינה, שבהם הם שיבחו והיללו את משטר אסד והביעו את תודתו הע מוקה של העם הסורי לבעלי בריתו מחיזבאללה איראן וסוריה. כמו כן, האזרחים שרואיינו הדגישו עד כמה הם רגועים ובטוחים הודות לכוחות הצבא הסורי ולבעלי בריתם מרוסיה ומאיראן, בעוד "הישראלים במקל טים וגם האמריקנים פושעי המל חמה בעלי בריתם לא יוכלו לסייע להם כאשר תגיע תגובה הולמת מסו ריה ומאיראן לתוקפנות האמריקנית הפושעת".

עוד דווח בתקשורת הערבית כי בשיחת טלפון שנערכה אתמול בין הנשיא אסד לעמיתו האיראני חסן רוחאני בעקבות התקיפה בסוריה אמר הנשיא הסורי כי "המתקפות של המ ערב על סוריה רק יגבירו את נחישו תנו להמשיך ולהילחם בטרור". לפי הדיווח בסוריה, הנשיא רוחאני גיבה את אסד ואמר לו כי "טהרן תומכת לחלוטין בעמדתה של סוריה. המת קפות של ארה"ב ובעלות בריתה על סוריה יביאו להרס ולחורבן במזרח התיכון. התוקפנות של המערב לא תיוותר ללא תגובה הולמת".

 ?? צילומים: אי.אף.פי ?? עוד יום "שגרתי" במשרד. מתוך הסרטון שהפיצה לשכת אסד
צילומים: אי.אף.פי עוד יום "שגרתי" במשרד. מתוך הסרטון שהפיצה לשכת אסד
 ??  ?? עצרת תמיכה סורית באסד
עצרת תמיכה סורית באסד

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel