Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 15.04.2018

-

גדי

עליכם להיות קצת יותר בררנים מבחינה חברתית. הצעות לבילוי? רק אם זה באמת בראש שלכם. אתם מוצאים את עצמכם מנסים לרצות יותר מדי אנשים בפרק זמן קצר.

דלי

יום עמוס. אתם עייפים למדי. חשוב שתגלו ערנות מרבית. אתם מרגישים שמגיעה לכם יותר תשומת לב מהרגיל וחשוב שתביעו את דעתכם ואת הרגשתכם בקול רם. בערב מתאים לארגן בילוי ביתי שקט.

דגים

יום המאופיין בפתיחות, בסבלנות ובסובלנות. הרצון שלכם ליצור שינוי מתחיל לקבל פנים מעשיות ולהיות מיושם במציאות - חיפוש עבודה, בדיקת מקום מגורים חלופי ובדיקה מחודשת של המערכת הזוגית.

טלה

התוכניות שלכם להיום היו די מינוריות אבל העניינים התפתחו אחרת. יום עמוס מאוד בעבודה הגורר איתו תחושה של הספק בלתי מספיק. אתם שוב מאבדים גובה, כמו גם את הרגשת הביטחון העצמי.

שור

אתם שוב נקלעים למחשבות שדוחקות בנוגע לשינוי רצוי בקריירה או לפחות במקום העבודה. שטף הדיבור שלכם עלול להגיע גם לאנשים לא רצויים. לעומת המתח בעבודה, האווירה בבית ממש טובה.

תאומים

השבוע מתחיל עבורכם בצורה מוצלחת במיוחד לאור העובדה שתקבלו חדשות טובות מעמיתים לעבודה. בימים הקרובים יש לשקול ברצינות שינוי מהותי במשרד. חילופי תפקידים באים בחשבון גם הם.

סרטן

בתחום הקריירה הכל זורם על מי מנוחות. למרות עומס בעבודה אתם מרוצים ומרגישים מוערכים. בתחום הזוגי אתם מרגישים מאוכזבים קמעה ומתלוננים. בן הזוג שלכם מהווה מראה עבורכם.

אריה

פיזור הדעת וחוסר הריכוז שלכם גורמים לכם לעשות כמה פשלות רציניות. חברים קרובים מציעים לכם פעילות משותפת אבל אתם מהססים ומתלבטים. ההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי אחרים כהתחמקות.

בתולה

היום אתם מנסים להבין מה קורה בזוגיות שלכם אבל המסקנות שלכם מתבססות על חומרים שגויים. אתם ניזונים יותר מדי משמועות. כדאי לדחות את המחשבות האלה למועד אחר.

מאזניים

הקריירה ומקום העבודה הם נושאים שאתם מקדישים להם מחשבה רבה. אתם מוטרדים בגלל המצב הכלכלי ומחפשים ודאות וביטחון. אל תתפתו לאנשים שמציעים לכם הצעות מפוקפקות, האמינו בעצמכם.

עקרב

יום של חוסר מנוחה ואי שקט בולט. אתם סובלים מעומס בעבודה. מצד אחד, לא ממש בא לכם לשבת במשרד כל היום. מצד אחר, ערימות הניירת מכריחות אתכם לעבוד.

קשת

עומס אירועים מאפיין יום זה. אנשים שונים פונים אליכם בדרישות שונות סותרות ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים לספק את הסחורה. לא קל לכם לסרב ואתם נופלים למלכודת של "לא נעים לי".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel