Israel Hayom

מאוריסיו יחמיץ את שאר הפלייאוף?

חלוץ אשדוד התפרץ על השופט בסיום המשחק בעכו, הורחק וצפוי לעמוד לדין במועדון חוששים כי יספוג עונש השעיה ממושך רעננה קרובה להישארות; קורצקי: "מסע מדהים"

- ליאב נחמני, שי ארצי ואלי שטרן

"קורצקי הציל אותנו"

מ.ס אשדוד היתה יכולה לעשות אתמול צעד ענק לעבר הישארות בליגה, אבל ספגה עמוק בתוך תוספת הזמן וסיימה רק ב־1:1 אצל הפועל עכו. אם לא די בכך, היא עלולה למצוא את עצמה נאבקת במשחקים הבאים ללא הכובש המצטיין שלה.

מאוריסיו קורדיירו, שכבש את שער היתרון, התפרץ בסיום המשחק על השופט ארז פפיר והורחק בכרטיס אדום. בהמשך ליווה החלוץ הברזילאי את השופט בירידה מכר הדשא, ופפיר הבהיר כי כל הדברים שאמר יירשמו בדו"ח חמור, כך שהשחקן ככל הנראה יעמוד לדין.

בעקבות כך, באשדוד חוששים כי מאוריסיו יספוג עונש השעיה ממושך. יש לציין כי הברזילאי בכל מקרה יחמיץ את המפגש החשוב מול הפועל רעננה ביום שני הבא.

אגב, מאוריסיו לא הסתפק בהשתוללות על הדשא, והמשיך אותה גם בחדר ההלבשה, כאשר אנשי הקבוצה ניסו להרגיעו אך לשווא. עמיר תורג'מן התייחס לאירוע ואמר: "את הדברים הללו נפתור בשקט בתוך המועדון במהלך השבוע".

היריבה הבאה של אשדוד, הפועל רעננה, התקרבה מאוד לעבר הבטחת עונה נוספת בליגת העל עם ניצחון 0:1 בק"ש, ובאופן טבעי השמחה בחדר ההלבשה היתה גדולה. "מנחם קורצקי הציל לנו את העונה והציל את הקריירה שלו", החמיאו במועדון למאמן.

קורצקי עצמו סיפר אחרי הניצחון: "המסע שלנו הוא מדהים. היינו במצב לא טוב, אבל עשינו חצי עונה שנייה כמעט מושלמת, אם לא ההדחה בחצי גמר הגביע. בכל מקום שהייתי בו נתתי הכל, ואני שמח שהעונה זה הסתדר יותר טוב. אני מאמין בסגנון שלי ובסגנון האימון שלי ואני חושב שאני יכול להגיע לרמות הגבוהות". לתיגה לאומתית. משחקי הפלייאוף נפתחו ביום שישי עם בשורה רעה לשני מועדוני פאר לשעבר: הפועל פ"ת הפסידה בחוץ 2:0 לבני לוד וירדה למקום שמוביל למבחנים ,)14( ואילו הפועל כפ"ס רשמה את הפסדה השביעי בר־ ציפות, 1:0 בבית למכבי הרצליה, והיא רחוקה 4 נקודות בלבד מהמקום ה־41. בזמן שכפ"ס צוללת עם חיים שאבו ופ"ת מידרדרת עם תומר קשטן, דני גולן החזיר את הפועל ר"ג לחיים ועלה מעל לקו האדום אחרי 0:4 ענק בחוץ על רמה"ש, שבעצמה הסתבכה מאוד בתחתית. לאחרונה בטבלה, עירוני נשר, נותר רק לצבור זיכרונות נחמדים בדרך לליגה א' וביום שישי היא רשמה סנסציה כשניצחה בחוץ 0:1 את הפועל מרמורק.

במשחק היחיד שנערך בפלייאוף העליון נפרדו הפועל קטמון ונצרת עילית ,1:1־ב תוצאה שקבעה את הדבר הבא: אם הפועל ת"א תנצח את חדרה ביום שני, היא תעלה רשמית לליגת העל.

 ??  ?? מאוריסיו. המשיך להשתולל גם בחדר ההלבשה
מאוריסיו. המשיך להשתולל גם בחדר ההלבשה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel