Israel Hayom

הפועל ומכבי ראשל"צ על סף הדחה

- פלייאוף כדוריד עדי רובינשטיין

איזו פתיחת פלייאוף בליגת העל בכדוריד. המועמדת לאליו פות, הפועל ראשל"צ של עידן מימון, הפסידה למאמן העתיד של הכדוריד הישראלי ואחיו של עידן, עומרי, ולמ.כ חולון שלו 31:299 במשחק שהוכיח שבלי נוו באק בוסקוביץ' היא לא מתפקו דת. תוסיפו לכך ששני האחים המאמנים הורחקו, וכמו כן בראל לנציאנו ופיליפ קאלו מחולון יצאו בכרטיסים אדומים.

חולון עלתה ,0:1ול העבירה את הביתיות אליה וביום שני היא יכולה להיות חתומה על ההפתעה הכי גדולה בכדוריד הישראלי במילניום הנוכחי. עם זאת, בוסקוביץ' צפוי לחזור ואיתו הווינריות האדומה.

ומה קורה בצד השני של העיר? מכבי המפורקת חברתית חשבה שהיא תגיע לפלייאוף, והכל יסתדר. ובכן, זה לא בדיוק קרה, וראובן יוספולסקי הראה למה הוא זה שמעביר את קורס המאמנים לחבר'ה הצעירים. רמה"ש שלו לקחה את הביו תיות מהגלאקטיקו­ס של סער פרנקל עם 299:329 ואפשרות לעלות לחצי הגמר ביום שני הקרוב. ממש כמו עם האדומים, אל תספידו את הצהובים שלא יכולים להרשות לעצמם עונה מאכזבת שכזו.

חשבתם שסיימנו? ממש לא. מכבי ת"א, בעונה האחרונה שלה כקבוצה בכירה נוכח עזיבתם הצפויה של הבעלים, אירחה את הפועל אשדוד. הצהובים איבדו את גיל פומרנץ בכרטיס אדום ואיתו כנראה את האוויר, והאדוו מים ימשכו את הסדרה למשחק שלישי לאחר 294:294 בתיכונט.

נשאר לכם עוד אוויר? אז עיו רוני רחובות, בתקציב של כביסה אחת של בני הרצליה, הצליחה לחלץ בחוץ 37:37 כאשר ולו דיצה סטויאנוביץ', כוכבה של הרצליה, ספג הרחקה בכרטיס כחול, ויחמיץ לפחות את המשו חק הבא. אנשי הקבוצה השתוו ללו בסיום ובאו בטענות לשוו פטים על ההרחקה הלא מוצדקת לטענתם.

 ??  ?? נאמן מתקשה מול רמה"ש
נאמן מתקשה מול רמה"ש

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel