Israel Hayom

הפרעות קשב וריכוז אנגליה: חם בתחתית

פרנקפורט של ניקו קובאץ', מאמן באיירן מינכן העתידי, הפסידה 4:1 ללברקוזן והתרחקה מכרטיס לצ'מפיונס אנגליה: 0:3 לליברפול על בורנמות', 2:3 לצ'לסי על סאות'המפטון

- דור הופמן

ניקו קובאץ' מתחיל להתרגל לאור הזרקורים. 24 שעות אחרי שבאיירן מינכן הודיעה כי הוא זה שיתפוס את מקומו של יופ היינקס החל מ־1 ביולי, התייצב אמש הקרואטי עם איינטרכט פרנקפורט למשחק הצמרת מול לברקוזן ומשך אליו את כל תשומת לב הצלמים. ברקע הדהדו הקולות של אנשי פרנקפורט, במיוחד אלה של המנהל המקצועי פרדי בוביץ'. "התזמון מזעזע, וגם העובדה שהמידע דלף לתקשורת מבאיירן הוא חסר כבוד ולא מקצועי", רטן שחקן העבר.

לקובאץ', ששיחק בעברו בבאיירן, היה סעיף יציאה למועדון גדול בכל עת, אך מבחינתו של בוביץ' כל המהלך היה פסול. "באיירן חושבת רק על עצמה", הוסיף, "אנחנו לא מעניינים אותה". פרו נקפורט חששה מכך שהשינוי הפתאומי יפגע במאמציה להגיע לליגת האלופות ולזכות בגביע, שם היא בחצי הגמר, ועל פי אירועי אמש הסיבה לדאגה היתה מוצדקת. ללא טאלב טוואטחה, ספגה הקבוצה את הפסדה הגדול ביותר העוו נה, ,4:1 במשחק שבו קווין פולנד כבש שלושער בו91 הדקות האחרונות וקירב את לברקוזן למקום ברביעייה הראשונה. כמה שעות מאוחר יותר קובאץ' לבטח צפה בקבוצתו הבאה חוגגת אליפות מול הקהל הביתי, עם 1:5 מול בורוסיה מנו שנגלאדבך (ואגנר צמד, תיאגו, אלאבה ולבנדובסקי).

עוד אתמול: הפסד 29:0 להופנהיים קירב את המבורג לירידת ליגה ראשוו נה בתולדותיה. גם פ.צ קלן בדרך לשם אחרי ששמטה יתרון 29:1וב מול הרטה ברלין.

בצל ההמתנה להכרזה הרשמית של מנצ'סטר סיטי לאלופה (משחקה מול טוטנהאם הסתיים לאחר סגירת הגיליון ומנצ'סטר יונייטד תשחק הערב), משו חקי אמש במחזור הו492 השפיעו רבות על התחתית. סאות'המפטון שמטה יתו רון 0:29 מול צ'לסי והסתבכה מתחת לקו האדום. אוליבייה ז'ירו נכנס בדקה הו06, ועם צמד בתוספת שער של אדן הזאר הוביל את הכחולים לניצחון .29:3 הפער של הקדושים מחוף מבטחים צמח לחמש נקודות, לאחר שג'ורדן איו העניק לסו וונזי 1:1 מול אברטון. רוי הודג'סון וקו ריסטל פאלאס במרחק שש נקודות מהקו האדום בזכות ניצחון 29:3 על ברייטון (בירם כיאל 90 דקות).

בחלק העליון מוחמד סלאח החליף קידומת כשכבש מול בורנמות' את שערו הו03 העונה בנגיחה, השחקן השמיני שמגיע לציון הדרך הזה. סאדיו מאנה ורובוטו פירמינו השלימו את החגיגה עם ניצחון .0:3 ברנלי ממשיכה לחלום על כרטיס לאירופה אחרי 1:29 על לסטר סיטי, שהיה ניצחונה החמישי ברציפות. עוד אתמול: הארספילד - ווטפורד .0:1

צ'מפיונשיפ. וולבס הבטיחה את חזו רתה לפרמייר ליג לראשונה מאז 290129 בעקבות התיקו 1:1 של פולהאם מול ברנטפורד.

 ?? צילום: אי.פי ?? קובאץ'. בפרנקפורט כעסו על התזמון
צילום: אי.פי קובאץ'. בפרנקפורט כעסו על התזמון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel