Israel Hayom

אייל גולן שר אביב גפן, ולהפך

לקראת תוכניתם המשותפת בקשת, אביב גפן הקליט את "צליל מיתר" של אייל גולן, שביצע את "האם להיות בך מאוהב" של גפן ● השמעה ראשונה ובלעדית באתר "ישראל היום" ובאפליקציה

- ערן סויסה

רגע לפני שהם עולים בתוכנית משותפת, אייל גולן ואביב גפן הקליטו קאברים זה של זה.

גפן יבצע את אחד השירים היפים ביותר של גולן "צליל מיתר", וגולן יבצע את אחד משירי האהבה היפים של גפן, "האם להיות בך מאוהב". שני השירים זמינים להשמעה ראשופ נה באתר "ישראל היום" ובאפליקציה.

את "צליל מיתר", שכתב והלחין ירון כהן והופק מוזיקלית על ידי יעקב למאי, שר גולן באלבומו משנת ,2001 שנשא אותו השם. השיר הפך לאחד השירים המצליחים של גולן וכיכב במפ צעדים השבועיים והשנתיים של תחנות הרדיו. את הביצוע החדש של גפן לשיר הפיקו ועיבדו מוזיקלית גפן בעצמו ועומרי אגמון.

"האם להיות בך מאוהב", נכתב, הולפ חן והופק מוזיקלית על ידי גפן, יצא באלבום "אביב גפן" משנת 1994 וזכה בתואר "שיר השנה" של אותה השנה. את הביצוע של גולן לשיר הפיק ועיבד מוזיקלית יעקב למאי. לשירים שהקליטו גפן וגולן צולמו בימים האחרונים קליפ פים שישודרו בפmako ובערוץ קשת 12 ביום העצמאות הקרוב, אך כבר עכפ שיו ניתן להאזין לראשונה לביצועים של השניים. שני הזמרים עובדים ביפ מים אלה על תוכנית מופ זיקה חדשה שצילומיה יחלו באמצע מאי. את התוכנית ינחה ארז טל והמועמפ דות הבולטות להנחות לצידו הן מעיין אדם וקורין גדעון. גולן בתגובה: "שמחתי לשתף פעופ לה בפרויקט מיוחד וחפ גיגי זה לקראת יום העצמאות הפ07 של מדינת ישראל. זו הזדמנות נפלאה לזכור שהמוזיקה הישראלית, על כל גווניה, מחברת ומפ קרבת בין אנשים".

גפן מסר: "'צליל מיתר', הוא השיר הכי יפה בעיניי ברפ פרטואר של אייל גולן והכי מאתגר מבחינתי. יש שירים שהרבה יותר טבעי לי לשיר. קאבר מוצלח הוא כזה שהופך את השיר ליצירה אחרת, שנותן לו פרפ שנות חדשה. ניסיתי לגרום ל'צליל מיתר' להישמע כמו שיר שלי. נראה לי שהצלחתי".

 ?? צילום: קוקו צילום: קוקו ?? גפן גולן
צילום: קוקו צילום: קוקו גפן גולן
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel