Israel Hayom

נקודת שבירה

הפועל ב"ש תארח הערב את הקבוצה היחידה שלא הצליחה לנצח העונה, בהפועל חיפה מאמינים כי יהיו הראשונים לחגוג בטרנר במסגרת הליגה וואקמה צפוי לחזור להרכב, מליקסון ייעדר

- ליאב נחמני

אחרי שפתחה פער של שש נקודות בפסגה עם הניצחון על מכבי ת"א, הפועל ב"ש תחזור הערב הביתה ותנסה לעשות עוד צעד גדול לעבר זכייה באליפות שלישית ברצף. אלא שמולה תעמוד משוכה לא פשוטה - הפועל חיפה - הקבוצה היחידה בליגה שהאלופה לא ניצחה העונה.

לנוכח עובדה זו, בבירת הנגב לא מקפ לים ראש. "הפועל חיפה קבוצה מסוכנת ונצטרך להיות במאה אחוז יכולת כדי לנצח", אמרו במועדון. ברק בכר, שהכין את שחפ קניו לכך שהאורחים יגיעו להתגונן ולצאת למתפרפ צות, סיפר: "זו קבוצה שלא ניצחנו השנה, קבוצה שעושה עונה אדירה, ולראיה, המיקום בטבלה והגעתה לגמר גביע המדינה. אנחנו עושים את ההכנה הכי טובה".

מבחינת הסגל למשחק, לבכר יש לא מעט בעיות. הקפטן מאור מליקסון יחסר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים. גם מיכאל אוחנה, שנפצע בברכו בשפ בוע שעבר וסיים את העונה, לא יעמוד כמובן לרשות ב"ש.

מי שצפוי לחזור להרכב האלופה הוא טוני וואקמה, שעדיין לא פתח מאז שב מהפציעה בקרסול. החלוץ הניגרי אמנם כשיר, אך בשני המחזורים האחרונים עלה מהספסל. חוץ ממנו ישחקו בחלק הקדמי חנן ממן ובן שהר. מנגד, גם הפועל חיפה תגיע בסגל חסר. בהגנה יחסרו ניסו קפיפ לוטו, שמואל שיימן (הורפ חק מול מכבי נתניה), וגם הקשר גל אראל סוחב חמיפ שה כרטיסים צהובים ולא יעמוד לרשות ניר קלינגר. "אין לנו שום כוונה להיתלות בעובדה שיש לנו סגל חסר ולספ פק תירוצים", אמר המאמן והוסיף: "יש לנו סגל טוב, כל מי שישחק צריך להיות במיטבו ולתת מאה אחוז. לא צריך לעפ שות את החשבונות של מי מוצהב ומי פצוע, ולכן אני רוצה להוריד את זה מעל סדר היום. המשחק הוא סופר קשה, נגיע עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותנו".

בשיחות עם שחקניו ניסה קלינגר לשדר כי אפשר לנצח את הפועל ב"ש בטרנר, דבר שעדיין לא קרה במסגרת הליגה (רצף של 50 משחקים). "אני מאוד רוצה שנהיה הראשונים שמנצחים את באר שבע בטרנר, אני בטוח שגם החפ ברים שלי לקבוצה והצוות המקצועי", אמר אלון תורג'מן, "אנחנו באים במטרה לקחת נקודות ולתת פייט עד הסוף. אני מאמין שאם נבוא מוכנים, ממושמעים ודרוכים, אנחנו יכולים לעשות את זה".

עוד הערב: בני סכנין תארח את מכבי פ"ת במשחק לפרוטוקול בלבד במסגרת הפלייאוף התחתון.

 ?? צילום: דני מרון ?? וואקמה במפגש הקודם מול הפועל חיפה
צילום: דני מרון וואקמה במפגש הקודם מול הפועל חיפה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel