Israel Hayom

ויטמין שיא

אחרי ההדחה מליגת האלופות, ברצלונה התנחמה בשיא של 39 משחקים ללא הפסד בספרד אחרי 1:2 על ולנסיה הערב: ריאל מדריד במלאגה ,21:45) ערוץ (ONE

- סאל אמרגי

אפילו השיא ההיסטורי של 39 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד ואליפות מעבר לפינה התקשה אתמול לרכך את האכזבה העמוקה בברצלונה אחרי ההדחה בחצי גמר ליגת האלופות. בארסה ניצחה את ולנסיה ,1:2 כשבדקות רבות הרגליים של שחקניה נראו בקאמפ נואו אך מחשבותיהם נותרו באולימפיקו ברומא. שבע נקודות נותרו לה כדי להבפ טיח אליפות בספרד, כשבשבת היא יכולה לזכות גם בגביע מול סביליה, שאתמול סיימה רק בתיקו 2:2 בבית מול ויאריאל.

"קשה מאוד שבארסה תפסיד שני משחקים ברציפות", אמר לפני ההתפ מודדות מאמן ולנסיה מרסלינו, שמאז הגיע מרשים בשני תחומים: לא פוטר אחרי כמה חודשים ונמצא במקום שמפ עניק כרטיס לצ'מפיונס. בהנהגתו של הכוכב גדס, ולנסיה שיחקה טוב בהרפ בה מבארסה בפ54 הדקות הראשונות. הקטלאנים ניצלו בזכות היעדר הדיוק של התקפת ולנסיה ועבודה מצוינת של מארק טרפשטגן ופיליפה קוטיפ ניו. הקשר הברזילאי, שהיה חסר כל כך במשחק נגד רומא, שבו מסי ואינייסטה היו חלשים, בישל את השער הראשון ללואיס סוארס.

אומטיטי כבש את השני - שער שני בפ97 משחקים בברצלונה - בדיוק בזמן שהוא סופג ביקורת גדולה מאוד העופ נה. חברו הקרוב דמבלה שיחק רק כמה דקות כמחליף וביצע עבירה מטופפ שת שהביאה לפנדל ושער של פראחו. הטעות לא גרמה נזק אך מלמדת על התסכול שחווה הצעיר, שהגיע תמורת 105 מיליון יורו פלוס בונוסים. יותר מדי כדי לשבת על הספסל.

אחרי שהצליחה לשרוד בליגת האלופ פות תגיע ריאל מדריד הערב למלאגה מול הקבוצה הכי גרועה בליגה. זהו מפגש שעשוי לספק לרונאלדו הזדמנות להתקרב למסי, שעם 29 שערים מוביל את קרב מלך השערים.

אתמול זידאן התלונן על הביקורת העולמית על החלטת השופט האנגפ לי מול יובנטוס: "זו בושה. אני מאוד מאוכזב אך לא בגלל מה שאומרים על הפנדל, אלא כי אנשים טוענים שהיה שוד. חייבים לעצור את ההאשפ מות האלה. איני מבין כיצד אנשים אומרים את זה". המאמן הוסיף: "נכון שיש אנשים רבים שאינם אוהבים את ריאל, אך איש אינו יכול לשנות את ההיסטוריה של המועדון הכי גדול בעולם".

 ?? צילום: אי.אף.פי ?? קוטיניו. צמד בישולים
צילום: אי.אף.פי קוטיניו. צמד בישולים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel