Israel Hayom

מרגישים בבית

גלבוע/גליל ניצחה את מכבי ת"א ביד אליהו (79:81) בפעם הרביעית בשתי העונות האחרונות הצהובים שוב נראו חסרי הנהגה - על המגרש ומחוצה לו

- אלי סהר

תנו לגלבוע/גליל את מכבי ת"א, לא משנה אם זה א' או ב', והיא הקבוצה הטובה בליגה. שחקניו של אריאל בית הלחמי רשמו ניצחון חמישי על מכבי ת"א בשבעת המשחקים בין הקבוצות בשנתיים האחרונות. ארבע מהניצחונות היו ביד אליהו!

אתמול, גם אחרי הרחקתו של בית הלחמי (שזעם בצדק על השיפוט המפ קפח) לקראת סוף הרבע השלישי, התאוששה גלבוע מפיגור של שמונה נקודות ,)68:60( שש דקות לסיום, ועם ניהול משחק שקט ובטוח של גיא קפלן, עוזרו של בית הלחמי, ניצחה .79:81

זאק לידיי, שחקן הפנים של גלבוע, ייבחר כנראה לחמישית העונה. גבוה נמוך אבל ורסטילי, שרץ מהר כטריילר. ג'ייקובן בראון הוא גארד מדהים, מנהיג עם קליעה נהדרת מבחוץ, אבל מי שמספ מל את הקבוצה של בית הלחמי וקפלן זה חואקין שוכמן, המלפפון הכי חם כנראה בקיץ הקרוב (אבל יש לו חוזה לעונה נוספת בגלבוע). במכבי טענו שאין ישפ ראלים טובים עבורם, אז שוכמן מגיע כל פעם ומנצח אותם. כמה גארדים ישראפ לים אתם מכירים שמורידים מספר דופ ספרתי בריבאונדים משחק שני ברציפ פות? מול חולון הוא נעצר בפ31 אתמול עם ,10 אחד קריטי, 22 שניות לסיום.

שוכמן חייב לשפר את הקליעה שלו מבחוץ 1( מפ31 מהשלוש בשני המשחפ קים האחרונים), אבל תענוג היה לראות אתמול את יכולת המסירה שלו במעפ בר 7( אסיסטים), שסידרב מצבי קליעה לשתי נקודות. אם גלבוע אחרי פציעתו הקשה של יחזראל סקוורר נשארת בצפ מרת, זה הרבה בזכותו.

מכבי ת"א נראית טוב יותר הגנתית במשחקים האחרונים (גם בגלל שפייר ג'קסון מושבת), אבל חסרונו של רכז שמקבל החלטות טובות זועק כבר מדפ צמבר. נוריס קול אתמול סגר עוד משחק נפל של 3 מפ31, אבל איבוד הכדור שלו דקה לסיום, כשרץ באמוק לכיוון הסל של גלבוע, הראה עד כמה קבלת ההחפ לטות שלו גרועה.

 ?? צילום: עודד קרני ?? שחקני מכבי ת"א, לצד לידיי מגלבוע/גליל. אכזבה צהובה
צילום: עודד קרני שחקני מכבי ת"א, לצד לידיי מגלבוע/גליל. אכזבה צהובה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel