Israel Hayom

"לאליהו היה חשוב להתקדם ולהתעלות"

מאות ליוו למנוחות את סמל אליהו דרורי ז"ל, שנהרג בהידרדרות הטנק בגבול מצרים האב רוני ספד: "מודים לך על כל שעה שהיינו איתך" מצבם של הפצועים קשה ללא שינוי

- יורי ילון וגדי גולן

מאות ליוו אתמול בדרכו האחרונה את סמל אליהו דרורי ז"ל מבית שמש שנהרג בהידרדרות הטנק באזור ניצנה בסוף השבוע.

"מתת על קידוש השם", ספד האב רוני בהלוויה שנערכה בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, "אנשים תמיד רצו להיות איתך. אנחנו מודים לך על כל יום, שבוע, חודש ושנה שהיינו איתך". האח עובדיה ספד: "ראיתי את הכוחות שהיו לך, את השאיפות ואת האידיאלים לתרום לעם ישראל, בפיקוד, בטנק ובכל התחומים". מפקד הגדוד שבו שירת אליהו העיד כי דרורי ז"ל היה בין הלוחמים המקצועיים ביותר. "לוחם דומיננטי ומשפיע עם חיוך כובש ואדיבות", תיאר אותו.

הרב מיכאל ימר, ראש ישיבת ההס דר בשעלבים שבה למד דרורי ז"ל: "מיום הגיעו לישיבה, בניין האישיות היתה מטרתו העיקרית. בכל יום היה חשוב לו להתקדם ולהתעלות. היתה בו כנות ועבודה לעומק בבחינת היש גיו ובכלל. הוא היה מלא שמחת חיים ובעל לב זהב. הצוואה שהשאיר לכו לנו: להמשיך ולהתקדם עוד ועוד כל הזמן בבניין האישיות ובבניין התורה למען העם והארץ".

לפי שעה, אין שינוי במצב שלושת הפצועים מהידרדרות הטנק. מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי שני הפצועים קשה "עדיין מאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ כללי, סובלים מכוויות קשות, מורדמים ומונשמים. פצוע נוסף, הסובל מכווייה בידו, מאושפז ביחידת הכוויות במחלקה לכירורגיה פלסטית ומצבו מוגדר קל".

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? הקבר הטרי בבית העלמין בהר הרצל
צילום: אורן בן חקון הקבר הטרי בבית העלמין בהר הרצל
 ??  ?? סמל דרורי ז"ל
סמל דרורי ז"ל

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel