Israel Hayom

בני יהודה חוזרת לשוק המקומי

משכשלו החיפושים אחר חלוץ זר במקומו של ולאסקיס, שוקלים הכתומים לצרף שחקן התקפה ישראלי ● ל"ישראל היום" נודע כי שחר הירש על הכוונת ● מכבי פ"ת: סולומון ייעדר כשבועיים

- שי ארצי

לאורך כל חלון ההעברות חי פשו בבני יהודה חלוץ זר שי חליף את נריוס ולאסקיס. חלוצים הוצעו, חלוצים נבחנו, אבל אף אחד לא הוחתם וכעת שוקלים בקבוצה לצרף חלוץ ישראלי. ל"ישראל היום" נודע לראשונה שמי שנמצא חזק על הכוונת של יוסי אבוקסיס הוא שחר הירש, ששיחק בעונה שעברה בה פועל ת"א.

הירש, בן ה ,25 התאמן לאחרו נה במכבי נתניה ואף היה אמור לח תום בשורותיה, אלא שהקבוצה מעיר היהלומים התחזקה בסופו של דבר בפאטוס בצ'יראי ולכן הסיכויים לה חתימו פחתו.

במהלך הקיץ קיבל הירש הצעה מד ברצן ההונגרית, ואף יצא לכמה ימי התרשמות במועדון, אך הדברים לא הסתדרו, וכעת נראה שהתחנה הבאה בקריירה שלו תהיה בשכונת התקווה.

בתוך כך, איסמאילה סורו נפצע בברכו במהלך האימון שלשום, ובבני יהודה חוששים מפציעה חמורה שת שבית אותו לתקופה ארוכה. הקשר יעבור סדרת בדיקות על מנת לאבחן את חומרת פציעתו, אבל לא רק הוא מטריד את הכתומים אלא גם שי מזור. האחרון נפצע אף הוא באימון, ובמקרה שלו סבורים במועדון כי רוב הסיכויים שמדובר בפציעה קשה. אם החששות יתבררו כנכונים ואכן הפציעות של סורו ומזור יגרמו להם להיעדר לתקופה ארוכה, במועדון ישקלו להחתים קשר.

מכבי פ"ת. מנור סולומון, שנפ צע באימון המסכם של נבחרת ישראל לפני התבוסה 3:0 לצפון אירלנד, עבר אתמול בדיקת אולטרה סאונד, שממנה עולה כי הוא סובל מנקע קל. הקשר המוכשר צפוי להיעדר בין עשרה ימים לשבועיים, כך שהוא יחמיץ בוודאות את המשחק של מכבי פ"ת נגד הפו על חדרה מחר והוא בספק גם למכבי חיפה בשבוע הבא.

מלבד סולומון, גם גל שיש ועידן אדהנני פצועים ובספק לשבת.

החלוץ חביב חביבו, שנחת בתחילת השבוע בארץ לצורך התרשמות ובדי קות רפואיות, צפוי לחתום היום על חוזה לעונה תמורת כ 200 אלף יורו.

בית"ר ירושלים. אחרי עונה אחת בהפועל ב"ש, שעימה זכה באליפות, דן איינבינדר חוזר לבירה. הקשר בן ה 29 סיכם אתמול לשלוש שנים במו עדון במסגרת עסקת העברתו של אריק סאבו אל האלופה מבירת הנגב.

כעת ינסו בבית"ר להרגיע את הרו חות מכיוון האוהדים, שהתנגדו באופן נחרץ לחזרתו של איינבינדר בטענה כי עזב לטובת הכסף הגדול.

 ?? צילום: דני מרון ?? הירש. סיכוייו לחתום בנתניה פחתו עם החתמתו של בצ'יראי
צילום: דני מרון הירש. סיכוייו לחתום בנתניה פחתו עם החתמתו של בצ'יראי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel