Israel Hayom

"הזדמנות להוכיח לקהל איזו קבוצה נבנתה בסכנין"

- מתפרצת ליאב נחמני ושי ארצי

הבשורות הטובות בבני סכ נין לקראת המשחק מול הפועל ת"א מחר הן שמוחמד גאדיר עבר בבקרה התקציבית ויעמוד לר שותו של המאמן בני בן זקן. עם זאת, הרכש האחרון שהגיע מה פועל ב"ש לא צפוי לפתוח ואת הקרדיט ימשיכו לקבל ג'ורג' אקפביו ושלומי אזולאי. בקישור יבצע בן זקן שינוי אחד משמעותי כשיעלה עם קלאודמיר פריירה לצידו של מהראן ראדי.

"זו הזדמנות להוכיח לקהל איזו קבוצה אטרקטיבית נבנתה בסכנין", אמרו בהנהלת הקבוצה לשחקנים, "צריך לנצח כדי לה חזיר את האמון. זו פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שגם יגיע הרבה קהל לדוחא".

בהפועל, אוראל דגני ישוב להרכב אחרי שנעדר מהמגר שים בחודש האחרון בשל פצי עה בקרסול. אדי גוטליב, שהיה אמור לשוב ל 11 גם הוא לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה, חולה וההחלטה לגביו תתקבל במהלך סוף השבוע בהתאם למצבו. אם הבלם לא יוכל לשחק, רז שלמה יפתח לצד דגני.

בשער נראה שרובי לבקוביץ', ששמר על רשת נקייה בניצחון על הפועל חיפה, ימשיך לקבל את הקרדיט. הבלם אולריש מלקה, שהוחתם בחודש שעבר, צפוי לעבור בהשאלת לאחת הק בוצות מהליגה הלאומית. הנבחן עמנואל בואטנג לא צפוי לחתום.

מכבי חיפה. סיידובה סומא נחת אתמול בישראל ונפגש עם המנהל הטכני מו אלאך, לאחר שתנאיו במועדון סוכמו עקרו נית. אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, הקשר הגינאי יח תום לעונה בהשאלה מפרטיזן בלגרד. ללא סומא, תצא חיפה ביום ראשון למשחק חוץ מול בני יהודה. "שמעתי שהם עו שים לנו לא מעט בעיות בשנים האחרונות, 'הכבשה השחורה' של המועדון", אמר ג'ורג' מנדג'ק לאתר הרשמי של חיפה. הקמ רוני, שנפצע במשחק נבחרתו בשבת, שב לארץ וצפוי להיות כשיר למשחק.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel