Israel Hayom

"עשיתי תאונה של החיים, העפתי בן אדם, בוא מהר"

נחשפו תמלילי שיחות מליל התאונה, שבה דרס אליהו בר זכאי למוות את אילון שלו אמסלם בן ה 13 ● בין השאר, ניסה בדקות הראשונות לשבש חקירה ● "לא שתינו, אף אחד לא שתה", נשמע אומר לחברו

- צבי הראל, כתבנו לענייני משפט

"תקשיב לי שנייה. לא שתי נו, אף אחד לא שתה. הכל בסדר - תבוא לפה. פינו שני אנ שים לבית חולים", כך נשמע הנהג הדורס אליהו בר זכאי, 13 דקות לאחר שדרס למוות את אילון שלו אמסלם ז"ל בן ה 13 בתל אביב.

בתמלילי שיחות חדשים שנח שפו אתמול עולה ניסיון מטעם בר זכאי לשבש את החקירה המשטר תית. בשיחה מוקלטת נוספת אמר הנאשם לחברו: "עשיתי תאונה של החיים. העפתי בן אדם, תבוא". שי חות אלה הן חלק מכמה שיחות מפ לילות מוקלטות שבידי פרקליטות מחוז תל אביב, המאשימה את בר זכאי בשורה של עבירות חמורות: הריגה, חבלה חמורה, נהיגה בשכ רות, הדחה בחקירה, ניסיון להשמדת ראיה ושיבוש מהלכי משפט.

השיחות המוקלטות בוצעו מהט לפון הנייד של הנאשם, ובין השאר מלמדת אחת השיחות כי לפני הד ריסה שתה בר זכאי בקבוק ווד קה. עוד עלה כי ניסה להכשיל את בדיקת הינשוף ולהדיח את אחד מחבריו למסור עדות שקר במש טרה. בשעה ‪25 ,0:43‬ דקות לפני הדריסה, אמר לחברו: "אני אחרי בקבוק בלוגה אחי, אני אחרי בק בוק בלוגה לבד". בשעה ,1:17 תשע דקות לאחר התאונה, פנה בטלפון לחברו. הנאשם העדיף לדבר איתו בלחש פן ישמעו אותו מי מהאנשים אשר היו במקום התאונה, וכך הוא נשמע: "תקשיב, אני מסטול מת. תביא לי מים. הבן אדם פה גוסס. תבוא לפה מהר".

ראיה נוספת נגד הנאשם באה מפיו של חברו הלל, שניסה לשכ נעו בטלפון שלא לנהוג, אלא לנ סוע במונית למועדון "שלוותה" בתל אביב מכיוון שהיה שתוי: "אתה לא תצא לשלוותה. אתה תגיע לשלוותה עם שלילה לכל החיים, כפרה עליך".

אתמול התקיים בבית המשפט העליון ערר שהגיש סנגורו של הנא שם, עו"ד אורי קינן. בערר ביקש הסנגור להקל את תנאי מעצר הבית המלא שבו נתון הנאשם ולאפשר לו לצאת לתפילות יום הכיפורים בבית הכנסת. אב הילד שנדרס למ וות, קובי אמסלם, שקיבל את רשות הדיבור מהשופט נעם סולברג, אמר כי הנאשם הוא "ירא שמיים בתחפו שת". עוד אמר האב כי הנאשם כבר קיבל הקלה, ובמקום מעצר בבית הכלא הוא במעצר בית.

 ??  ?? הנהג הדורס בר זכאי
הנהג הדורס בר זכאי
 ??  ?? אילון שלו אמסלם ז"ל
אילון שלו אמסלם ז"ל
 ??  ?? זירת התאונה
זירת התאונה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel