Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 17.09.2018

גדי

אל תסמכו על אנשים שמבטיחים לכם הרים וגבעות. אף שיש לכם תבונה ותחכום טבעיים, אתם נוטים להאמין במה שנוח לכם. מבחינה חברתית העניינים יגעים מעט, ועליכם לנקוט יותר יוזמה.

דלי

יום של סידורים. יש לכם המון מה לעשות, ובכל זאת אתם מצליחים בכושר תמרון ראוי להערצה להשחיל כמה פגישות חברתיות חשובות שדחיתם זה זמן רב. הביטחון העצמי והרגשי שלכם עולה.

דגים

מצב הרוח קצת קרבי, אבל עם טיפה מאמץ תוכלו להביא לשקט בגזרת הבית, לפחות. מריבה גדולה שמתפתחת בגלל שטות נגמרת בקול ענות חלושה, אך בתנאי שתהיו חזקים ותתאפקו לא להתערב בין הצדדים.

טלה

משקעים מהעבר שצצים ללא אזהרה מוקדמת עלולים לגרום למצב רוח גרוע למדי. אף שבשלב זה קשה לכם לשמור על אופטימיות, האווירה תשתפר בעקבות שיחה שתתקיים במהלך ביקור של אנשים קרובים לכם.

שור

מצב הרוח מרומם במיוחד. צפוי שיפור משמעותי ביחסים עם בני משפחה שבעבר לא ממש הסתדרתם איתם. לא קל לכם, אבל ברגע שתוותרו על הטינה ומשקעי העבר, הדרך תהיה עניין של מה בכך.

תאומים

היום תרגישו מחוזרים. תקבלו הרבה פידבקים חיוביים מאנשים שבדרך כלל אינם נוטים לפרגן. אל תיתנו לעניין הזה לעלות לכם לראש, ואל תתפתו לזלזל בחברים ותיקים או בבני משפחה.

סרטן

פידבק חיובי צפוי להגיע היום. אל תיגררו למערבולות ולמשחקי כוח של אנשים אחרים. שמרו את חוש הצדק המפותח שלכם למקומות אחרים. היו ערניים ואל תבזבזו יותר מדי כספים.

אריה

אל תמהרו לשרוף גשרים לפני שאתם בודקים היטב את כל האופציות שלכם, בין שמדובר בתחום העבודה ובין שבתחום הרגשי. חשיבה מחוץ לקופסה מעניקה לכם יתרון על פני מתחריכם.

בתולה

אנרגיות מהסוג המפתיע והמהמם זורמות עתה אל עבר כוכב מרקורי שליטכם. היום התברר לכם שלמרות מה שחשבתם, יש בעיות רבות שפתרונן מסובך ואינו תלוי בכם כלל ועיקר.

מאזניים

התעוררתם הבוקר עם תחושה נהדרת שהעולם הוא מקום טוב לחיות בו. אל תיתנו לאנשים סביבכם לקלקל לכם את מצב הרוח. אף שמתחשק לכם מאוד לצאת מהשגרה, תצטרכו להתאזר בסבלנות עוד קצת.

עקרב

אתם מתחילים את היום במרץ רב. הפעלתנות המוגברת מעידה על חוסר שקט. עליכם להיזהר לא להיקלע לעימותים ולהאשמות. יש לכם מה להסתיר? עדיף לקחת זמן ולעשות סדר במחשבות.

קשת

אתם מוצאים דרכים עקלקלות לבצע דברים פשוטים למדי. חבל שאתם מסתבכים, אבל בסך הכל זה בסדר ללכת בדרך שנראית לכם מתאימה, אפילו אם כלפי חוץ היא לא נראית לאחרים "הגיונית".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel