Israel Hayom

עניין של הרגל

בני יהודה שוב תקעה מקל בגלגלים של מכבי חיפה (1:1) ● שרצקי יכול לחייך: הג'וקר החדש סידר לו 0:1 על מכבי נתניה

- שי ארצי וליאב נחמני

לא יכולים עליהם. יש דברים שכנראה אי אפשר לשנות. לא משנה באיזה הרכב בני יהודה תעלה, לא משנה מי עומד על הקווים, הק בוצה שמתאמנת בשכונת התקווה פשוט לא מסוגלת להפסיד למכבי חיפה. הספירה מסוף שנת 2013 נמ שכה גם אתמול.

טעות מביכה של גיא חיימוב, שפשוט מסר לירדן שועה, סידרה לקבוצה של יוסי אבוקסיס יתרון מהיר, שנשמר 6 דקות בלבד עד השוויון של ג'ורג' מנדג'ק. אחרי צמד השערים התפתח משחק עם קצב טוב מאוד, עם מצבים בעיקר של חיפה, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת.

במחצית השנייה ההילוך ירד, חיפה שלטה יותר וגם הדביקה כדור למשקוף, אבל היתה חשופה למתפרצות קטלניות של בני יהודה, שרק במזל לא הסתיימו בשער שהיה שולח את אלפי אוהדי חיפה לערב ום כיפור כשהם עצבנים במיוחד.

בומבה של סקאוטינג. בעלי עירוני ק"ש, איזי שרצקי, ישב אתמול ביציע במשחק מול מכבי נתניה והחל לחשב את האקזיט הבא שלו. לוי גארסיה, קשר נבחרת טרינידד וטובאגו רק בן 21 והגיע כהבטחה גדולה. בדקה ה 60 הוא כבש בשער מרהיב מ 20 מטרים לחיבורים של דני עמוס והעלה חיוך אצל שירצקי.

לא רק הבעלים חייך. גם המאמן, חיים סילבס, שחרר את העניבה שכבר החלה לחנוק. לא ברור מי אחראי על הבאתו של השוער הליטאי דזיוגאס ברטאקוס לק"ש, אבל כבר אחרי יומיים בקבוצה הוא הביא שקט להגנה. אחרי שטקוס בהפועל חיפה, זובאס בבני יהודה ועכשיו ברטקוס, בסוף יתברר שיש לנבחרת ליטא 8 שוערים וכולם יגיעו לישראל.

מנגד, נתניה לא מתגברת פוסט ערן לוי ועכשיו גם ללא דיא סבע שצפוי לעבור לב"ש בכלל מחכה לה כאב ראש גדול. נתניה עם נקודה בלבד בשלושה מחזורים, אבל אולי אחרי שישתחררו מהעול של שני הטאלנטים שעזבו, משהו יחזור לעבוד בקבוצה של דראפיץ'.

העברות: היום ייסגר החלון

הפועל ב"ש צפויה להשלים היום את עסקת העברתו של הקשר דיא סבע מנתניה. את הדרך ההפוכה יעשה גיא מלמד ועדיין ייתכן מצב בו יעבור שחקן נוסף לנתניה.

בנוסף, בשורות האלופה עובדים על עסקה נוספת בה ינסו להעביר את המגן בן תורג'מן מבני יהודה. סכום ההעברה עומד על 150 אלף שקלים, אך בשכונת התקווה מעוניינים לקבל בטרייד את המגן ההונגרי מיהאי קורהוט. אם כך יהיה, ב"ש תפנה מקום לזר נוסף ובמקרה כזה היא עשויה לנסות לצרף בלם זר כדי לחזק את חוליית ההגנה.

החלוץ בן שהר ינסה למצוא קבוצה במהלך היום כשרק מכבי חיפה על הפרק. אם ב"ש לא תשתתף בשכרו לא בטוח שהמו"מ יבשיל. בנוסף, כפי שקרה עד כה, גם שהר יצטרך לתת הסכמה לעבור לקבוצה אחרת. בב"ש הבהירו כי לא התקבלה הצעה ממכבי ת"א, שם לא פסלו כי היום, המועד האחרון להעברות, תתחזק הקבוצה בחלוץ זר.

מכבי נתניה. הקשר סאגס תאמבי סיכם לשלוש עונות ויצטרף לאחר שהנהלה תגיע להבנות מול בני סכנין, בנוגע לדמי ההשבחה עבורו. נתניה מנסה לרכוש מסכנין את פיראס מוגרבי, אך הפערים בין הצדדים עדיין גדולים.

הפועל ת"א. במועדון נמצאים במו"מ עם קאיו ממכבי חיפה, שאמורה להשתתף בלמעלה ממחצית משכרו.

הפועל חדרה. קשה מכבי ת"א, אליאל פרץ, הושאל לקבוצה עד לסיום העונה.

בלגיה. ליאור רפאלוב כבש את שערו הראשון באנטוורפן בניצחון 1:5 על זולטה וארחם.

יוון. ביבראס נאתכו כבש שער ניצחון בדקה ה 90 בניצחון 1:2 של אולימפיאקו­ס על אסטרס טריפוליס.

 ?? צילומים: דני מרון ?? מכבי חיפה ובני יהודה אתמול. הכתומים לא הפסידו מ 2013
צילומים: דני מרון מכבי חיפה ובני יהודה אתמול. הכתומים לא הפסידו מ 2013
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel