Israel Hayom

רונאלדו הגיע לאיטליה

אחד הכובשים הגדולים בהיסטוריה של המשחק חיכה ארבעה מחזורים כדי לכבוש במדי יובנטוס ● זה נגמר בצמד, בניצחון 1:2 על ססואולו - וב 400 שערי ליגה בקריירה

- דור הופמן

אחרי 320 דקות של מה שנקרא בעגת הכדורגל "גישושים", כריסטיאנו רונאלדו מצא את הדרך לרשת של הסריה אה. זה קרה עם דחי קה מקרוב בדקה ה 50 במפגש הביתי של יובנטוס מול ססואולו, גול בסיסי שפתח את הפקק.

רבע שעה אחר כך הפורטוגלי כבר סיים מתפרצת מהירה בבעיטה חדה ברגל שמאל, משלים צמד שעזר ליובה לנצח 1:2 ולשמור על מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים. על הניצחון העיבה הרחקה של דוגלאס קוסטה, שנתפס יורק על שחקן יריב.

28 בעיטות לא מדויקות מסוגלות להוציא שחקן מדעתו, אבל רונאלדו יודע לתעל גם מקרים כאלה לשערים. "הייתי קצת מתוח", הודה בסיום, "אבל ידעתי שאני עובד טוב ושזה רק עניין של זמן עד שהשערים יגיעו. רציתי מאוד להבקיע את השער הראשון שלי כאן, ואני שמח שהוא הגיע". לפעמים קשה לעכל את הטירוף של הפורטוגלי. למשל, את הדרך שבה חגג את שער הד חיקה הראשון או את התגובות המוחצנות לאחר כל החמצה, אבל חוסר הפרופור ציות הזה הוא הכוח שמניע את אחד הכו בשים הגדולים בתולדות המשחק, ואחד משישה השחקנים שהגיעו ל 400 שערי ליגה בקבוצותיהם. עבור הפורטוגלי כל גול שווה, כולם חלק מהספירה הכוללת.

אמש, כמו בכל משחקיו ביובנטוס, הוא ניסה לכבוש פעם אחר פעם, מקבל עזרה אדירה מחבריו לקבוצה. עם פאולו דיבאלה שחזר להרכב אחרי שני משח קים על הספסל ולצד מריו מנדז'וקיץ', רונאלדו הגיע לחמישה מצבים טובים שמהם כבש שניים. בלבד. "אפשר היה לראות כבר בשלושת המשחקים הרא שונים כמה הוא רוצה את זה. עכשיו אני מאמין שהוא השתחרר", אמר בסיום מאמנו מסימיליאנו אלגרי, שזקוק לש ערים של זוכה כדור הזהב בהמשך הדרך. גם בליגה כמובן, אבל בעיקר בליגת האלופות שתצא לדרך השבוע בביקור בוולנסיה. "ליגת האלופות היא הטורניר האהוב עלי, אנחנו מרגישים שאפשר לעשות משהו גדול", הרגיע רונאלדו.

עוד אתמול: רומא - קייבו ,2:2 גנואה .1:0 בולוניה ,0:1 אודינזה - טורינו ,1:1 אמפולי - לאציו

אנגליה. אנדריי ירמולנקו כבש צמד והוביל את ווטסהאם לניצחון ראשון העונה, 1:3 בחוץ על אברטון. וולבס - ברנלי .0:1

ארה"ב. זלאטן איברהימובי­ץ' הצט רף ללאו מסי ולרונאלדו כשחקן הפעיל השלישי שמגיע ל 500 שערים רשמיים בקבוצה ובנבחרת. את השער הזה השיג השבדי בבעיטת קראטה אופיינית, בה פסד לוס אנג'לס גלאקסי לטורונטו .5:3

 ?? צילום: אי.פי.אי ?? רונאלדו באטרף. "זה היה רק עניין של זמן עד שהשערים יגיעו"
צילום: אי.פי.אי רונאלדו באטרף. "זה היה רק עניין של זמן עד שהשערים יגיעו"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel