Israel Hayom

ערן לוי יסופסל; ורמוט ישוב להרכב

- ליאב נחמני ושי ארצי

הפועל חיפה תארח הערב את בית"ר ירושלים, שאותה לא ני צחה בארבעה משחקי ליגה בעונה שעברה, אך חזרה מגמר הגביע בטדי עם 1:3 בהארכה. עוד לפני הקרב על כר הדשא, בחיפה הביעו שביעות רצון ממכירת 4,000 כר טיסים עד כה, והצפי הוא לאלף נוספים שיימכרו היום ויניבו הכ נסה של כרבע מיליון שקלים.

המאמן ניר קלינגר צפוי לוותר על מערך שלושת הבלמים שפתח בהפסד להפועל ת"א, ולהוריד לספסל את ריקי מיטרבסקי. גילי ורמוט אמור לחזור ל 11 ולפתוח לצידם של מקסים פלקושצ'נקו ורסמוס סויסטדט. בן אז'ובל, שניצל את פגרת הנבחרת כדי להיכנס לכושר משחק, ייכלל בסגל וצפוי לקבל דקות.

בית"ר, מצידה, אחרי שני ההפסדים במחזורי הפתיחה, לא יכולה להרשות לעצמה הפסד נוסף. "אנחנו לא חושבים שלילי ולא על הפסד", הבהיר המאמן גיא לוזון במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "נבוא בהרכב הכי טוב כדי לנצח. יש לנו שח קנים טובים, אבל אנחנו עדיין לא קבוצה. תפקידנו הוא להתחבר כקבוצה ולהשיג את התוצאות".

המאמן המשיך: "הקבוצה שלנו פורקה לפני חודש ועכשיו היא מורכבת מחדש, זה המצב הנתון. עדיף שזה מה שקורה מאשר חוסר האונים שהיה לפני שמשה חוגג הגיע. מי שרוצה להפיל עלי את כל מה שקרה לבית"ר כמועדון, שירגיש עם זה נוח ושיבושם לו".

לוזון צפוי לפתוח הערב עם שחקני הרכש החדשים, שמואל שיימן, דודו גורש ודן איינבינדר. בהגנה יש התלבטות בין טל בן חיים למיקי סירושטיין, ובהתק פה ערן לוי צפוי לרדת לספסל. אנתוני וארן סובל ממתיחה בגיד אכילס ויחמיץ את המשחק.

בתוך כך, עוז ראלי חתם את מול בקבוצה לעונה עם אופציה.

ליגה לאומית. הערב ,19:00) שעה אחידה( ייערכו משחקי המ חזור ה :4 בית"ר ת"א/רמלה - הפועל איכסל, הפועל כפ"ס - הפועל ר"ג, הפועל עכו - הפועל קטמון, הפועל עפולה - הפועל מרמורק, הפועל פ"ת - "ניר" רמה"ש, הפועל ראשל"צ - הפועל אשקלון, אחי נצרת - נצרת עי לית, סקציה נס ציונה - בני לוד.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel