Israel Hayom

הערב ב :21:00 סגיב כהן לייב באתר "ישראל היום"!

סגנית אלופת העולם - ורב"טית בצה"ל: לינוי אשרם הועלתה בדרגה

- לילך שובל ודניאל רוט אבנרי

אחרי התואר המכובד - דרגה: לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם בתחום ההתעמלות האמנותית, קיבלה אתמול בהפת עה דרגת רב"ט.

"זו היתה הפתעה מאוד נעי מה עבורי", היא אמרה. "חשבתי שאני מגיעה לבסיס רק כדי לקחת את פנקס החוגר ולפתע ראיתי את כל מפקדיי וחבריי ליחידת לוט"ם ממתינים לי לקראת הענקת הדר גה, מביעים הערכה, פרגון ואהבה. אני מודה לכולם על התמיכה והעז רה, זכיתי לשרת ביחידה שמעודדת מצוינות אישית ומקצועית, לצד חב רים טובים ומפקדים תומכים", אמרה על הענקת הדרגה שארגנו לה מפק דיה בהפתעה.

"לינוי מייצגת את ישראל ברמה העולמית ומביאה כבוד רב למדינה ולצה"ל. אנחנו המפקדים בלוט"ם תו מכים בה לאורך כל הדרך, מסייעים לה ככל שניתן ומאוד גאים בה", אמר אתמול מפקדה ביחידת לוט"ם שבא גף התקשוב וההגנה בסייבר, סמ"ר דובלט דורדייב.

בשיחה ל"ישראל היום" לאחר זכייתה אמרה לינוי: "אני ממש שמחה ומאושרת, מתחילה לעכל שזה קרה - זכיתי בתואר ובמדליות. זה היה מאוד מרגש לעמוד על הפודיום ולראות את דגל ישראל. הרבה אנשים הגיעו מישראל כדי לראות אותי. צד שלם באולם היה רק של ישראלים ודגלים. היה כיף לראות את כל אלה שבאו לתמוך בי.

"בטיסה לארץ הרבה אנשים ניגשו אלי ובירכו אותי. בארץ, אנשים בר חוב מזהים אותי ומברכים אותי. בזמן התחרויות, המתעמלות הרוסיות ניג שו אלי, מפרגנות. אמרו לי 'מזל טוב' ו'כל הכבוד'. נראה שהן יותר מסת כלות עלי וקצת חוששות ממני, כי התקרבתי לרמה שלהן ואולי אפילו באותה רמה, ואני די מהווה עליהן סוג של איום. אבל הן פרגנו כשזכיתי.

"בשלב זה אני כמעט לא חושבת על האולימפיאד­ה, כי זה רחוק, רק עוד שנתיים. אני חושבת על תח רויות קרובות יותר. אני מנסה לה סתכל קדימה ולהמשיך הלאה, לא להסתכל רק על ההישגים".

לינוי התייחסה לשילוב שבין הס פורט לצה"ל: "המעמד של ספורטאי בצבא מאוד עוזר לי. אני מגיעה לב סיס לעשות את מה שנדרש ממני, ומאפשרים לי לצאת לאימונים".

 ??  ??
 ??  ??
 ?? צילום: אי.אף.פי ?? לינוי אשרם בתחרות
צילום: אי.אף.פי לינוי אשרם בתחרות
 ?? צילום: דו"צ ?? לינוי אתמול, מקבלת דרגה
צילום: דו"צ לינוי אתמול, מקבלת דרגה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel