Israel Hayom

נסראללה: "השגנו טילים מדויקים"; נתניהו: "אם חיזבאללה יתעמת איתנו - הוא יחטוף מכה שלא דמיין"

- רה"מ ומזכ"ל חיזבאללה החליפו איומים אריאל כהנא

"למרות הצלחנו להשיג טילים מדויקים

ניסיונות ישראל לק טוע את נתיב האספקה מסוריה", כך התרברב אתמול מזכ"ל חיזבא ללה חסן נסראללה בנאום שנשא ושודר ברשת "אל מיאדין", המזוהה עם ארגון הטרור השיעי. כמו כן, נסראללה התחייב לתמוך ולסייע לג'יהאד הפלשתיני.

"לא משנה מה תעשו כדי לקטוע את נתיב האספקה", הבהיר מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני, "הכל עבר, וההתנגדות תמשיך לחתור להשגת טילים ויכולות צבאיות".

נסראללה הוסיף כי "המזימה הישראלית נכשלה" וציין כי "אני אומר לישראל - תיזהרו. כל מה שעשיתם עד עכשיו נגמר ותם... אם ישראל תכפה מלחמה על לב נון, ישראל תעמוד מול גורל שלא העלתה בדעתה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לדברים ואמר בחוג התנ"ך שנערך במעונו בירושלים כי "שמ עתי את דברי הרהב שבאו מכיוון החיזבאללה. זה בא מאותו אדם שאמר אחרי 2006 שאם הוא היה יודע מה תהיה תגובת ישראל על חטיפת שלושת חיילינו, הוא היה שוקל פעמיים אם לעשות זאת".

נתניהו הדגיש כי "אז היום אני מציע לו לשקול לא פעמיים, אלא 20 פעם, משום שאם הוא יתעמת איתנו, הוא יקבל מכת מחץ שהוא לא יכול אפילו לדמיין אותה".

"נפעל במלוא הכוח"

קודם לכן, בטקס הזיכרון לחללי מלחמת יום הכיפורים, השמיע נת ניהו מסר תקיף נוסף - הפעם כלפי איראן: אם ישראל תיקלע למלחמה, לא תהסס להגן על עצמה. נתניהו אמר כי "עלינו לעשות כל מאמץ למנוע מלחמה, אבל אם היא תיכ פה עלינו - נפעל במלוא הכוח נגד מבקשי נפשנו, המובלים היום במז רח התיכון בראש ובראשונה על ידי איראן, שבתוקפנותה קוראת בגלוי להשמדת ישראל. חובתנו להגן על עצמנו מפני סכנה זו".

אגב, נאומו זה של נסראללה עומד בסתירה לדברים שאמר מזכ"ל ארגון הטרור השיעי שלשום ובהם הכחיש כי איראן מחמשת את חי זבאללה בלטקיה ותיאר זאת בתור "טענה מומצאת".

בנאום זה האשים מזכ"ל חיזבא ללה את ישראל בהמצאת תירוצים לתקיפה שמטרתה למנוע מסוריה יכולות רקטיות.

 ??  ?? נסראללה. איומים מהבונקר
נסראללה. איומים מהבונקר
 ??  ?? נתניהו
נתניהו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel