Israel Hayom

מכבי ת"א גירדה ניצחון

- שלמה שרף

מנהל הבנק בו נמצא החשבון של מכבי נתניה בוודאי היה מרוצה השבוע. בזכות הברונית מהדרום, הפועל ב"ש, החשבון של נתניה קיבל תוספת משמעותית.

נכון, יש אוהדים בקהל של נתניה שפחות אהבו את המכירה של דיא סבע - נתניה איבדה את האס שלה והמשימה למלא את החסר לא פשוטה בכלל.

השחקנים שהגיעו השבוע הם לא כאלה שיעשו את ההבדל עבור סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. הבעיות הן לא רק בחלל שנוצר בהתקפה אלא גם בהגנה.

נתניה תהיה חייבת להתחזק בשחקן אחד לפחות בחלק האחורי ונכון להיום יש הרבה סיבות לדאגה בקבוצה שהיתה הפתעת העונה שעברה. גם היריבה שציפתה לה לאחר הזעזוע, מכבי ת"א לא הותירה הרבה מקום לאופטימיות.

מכבי השאירה מאחוריה את הכישלון הצורב באירופה ונכנסה לליגה בצורה טובה.

החלק הראשון של המשחק עמד בציפיות. מכבי שלטה ויזמה ועלתה ליתרון מוצדק ונתניה התקשתה לאיים על השער של פרדראג ראיקוביץ'.

במחצית השנייה ראינו מהפך. ולאדן איביץ', במהלך תמוה מאוד, שלח למגרש את ז'איר אמאדור במקום אופיר דוידזאדה ומכבי עברה למערך של שלושה בל מים. לא היתה למאמן שום סיבה לשנות.

מכבי שלטה, נתניה לא סיכנה את השער והמשחק נטה בבירור לצד הצהוב.

בזכות הטעות הקשה של איביץ', נתניה זכתה בחיים חדשים. היא כבשה שער מהיר שהוסיף לה הרבה אוויר וביטחון, השתלטה על מרכז המגרש ונהנתה מההסטה של דור מיכה לעמדה אחורית כמגן/קשר משמאל, מה שהרחיק את השחקן החשוב במערך של מכבי מהאזורים המסוכנים.

המהלך של איביץ' גם העלים לגמרי את אלירן עטר המצוין, שאבד לאחר שהוסט למרכז ההתקפה.

איביץ' המתין עד לדקה ה 75 בכדי לזהות את הירי דה החדה ביכולת של קבוצתו ושלח למגרש את עומר אצילי במקום רוסלן ברסקי והחזיר את מיכה למקומות בהם הוא יכול לפרוח. מה לקח לו כל כך הרבה זמן?

בסופו של דבר מכבי נזקקה להמון מזל וטעות קשה ביותר של השוער, דני עמוס, כדי לגרד שלוש נקודות.

כמו שהליגה נראית, רק מכבי ת"א יכולה לעצור את עצמה. איביץ' צריך להשתדל מאוד להימנע מזה ואתמול, בנס, הוא הצליח לא לשלם על כך מחיר.

 ?? צילום: עמי שומן ?? אלי דסה עושה לאוהדי מכבי ת"א שמח. תיקן את הטעות הטקטית של ולאדן איביץ'
צילום: עמי שומן אלי דסה עושה לאוהדי מכבי ת"א שמח. תיקן את הטעות הטקטית של ולאדן איביץ'
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel