Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום ראשון - 23.09.2018

-

גדי

אדם קרוב אליכם מרכל עליכם. מצב הרוח שלכם ירוד ולא פלא. אתם מרגישים חוסר אונים וחוסר שליטה. מנגד, אתם יכולים לבחור לא להתייחס למעשים של אנשים אחרים.

דלי

רגישות פתאומית גורמת לכם להיעלב מכל מילה שנזרקת לחלל האוויר. אתם עלולים להסתבך במריבות ובוויכוחים. נסו להיות מודעים למה שקורה ולעצור את ההרגשה שכולם מנסים לפגוע בכם.

דגים

כוכב נפטון ממשיך להשפיע ומביא עימו אנרגיה יציבה ושפויה אל ועל גזרת מזל דגים. נראה כי קשרים רומנטיים וותיקים מקבלים חיזוק, ואילו מערכות חדשות מתאפשרות כתוצאה מפתיחות וגמישות מוגברת.

טלה

יום נעים עובר עליכם עם לא מעט הפתעות שאתם מאוד אוהבים. אתם "שוכחים" מהר התחייבויות שקיבלתם על עצמכם ובימים אלה יש מי שמזכיר לכם אותן. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין.

שור

בימים אלה עליכם להגדיר את עצמכם מחדש בצורה מדויקת. לעיתים קרובות אתם מאבדים את החוט המקשר בין המעשים שלכם וחשים חוסר שליטה, מה שמוריד לכם את המורל.

תאומים

היום אתם חשים עייפות ושמחים שסוף סוף יש חגים ברקע. בכל אופן, ברור לכם שאין ברירה אלא להמשיך. אף על פי שיש לכם הזדמנות לצאת, את הערב מומלץ לבלות בכיף וכן... באווירה משפחתית הולמת.

סרטן

בדרך כלל החיוניות והקסם האישי פועלים לטובתכם, אבל למרות אווירת החג, היום אתם לא במיטבכם. האווירה בבית מתוחה. הנקודה החיובית בכל העניין היא שיש לכם הזדמנות להתבודד ולחשוב.

אריה

במקביל לאווירת החג אין אירועים מיוחדים. הכל מתנהל על מי מנוחות ואתם חשים מוגנים. ייתכן כי המטרות והיעדים האישיים שלכם לא נראים לבני הזוג, אולם לכם חשוב לשמור על אוטונומיה אישית.

בתולה

אל תחששו להפעיל בצורה מתוחכמת את הסקסאפיל שלכם לטובת עניין שעולה לדיון בפגישת עסקים. כדאי להקפיד לראות את הדברים בפרופורציה. היום תיהנו מזרימה של אנרגיה חיובית.

מאזניים

חרף אווירת החג תהיה לכם היום נטייה למרוח את הזמן במקום לעסוק במה שחשוב באמת. אין צורך להרגיש רגשות אשמה. עבדתם קשה מאוד בימים האחרונים ועכשיו מותר לכם להתרווח וליהנות מהתוצאות.

עקרב

יום טוב בכל מה שקשור לצורך שלכם בנהנתנות. יש לכם רצון עז לברוח ממסגרות חונקות ואתם עשויים לקפוץ על משהו חריג. הצעה לנסיעה ספונטנית היא בהחלט אופציה שכדאי שתקפצו עליה בשתי ידיים.

קשת

אתם נהנים מתחושת שייכות והקשרים החברתיים מתהדקים. חשוב לכם להיות מקובלים אף על פי שכלפי חוץ תעשו הכל כדי לשכנע שכלום לא מזיז לכם. בעלי חושים חדים יבחינו שאתם כלל לא אדישים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel