Israel Hayom

נבן ספאחיה: "אני בסדר גמור עם ביטול הפיצול"

- יעקב מאיר ובן סרטני

מכבי ת"א ערכה הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בהשתתפות הבעלים, ספונסרים, חברי הנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים.

באירוע, שממנו נעדרו שחק ני נבחרת ישראל וסקוטי ווילב קין שנמצא עם נבחרת טורקיה, חשפו הצהובים את מספרי החו לצות של השחקנים לקראת עונת .2018/19 יו"ר המועדון שמעון מזרחי בירך את הנוכחים ואיחל לכולם שנה טובה ועונה מוצלחת.

"עדיין לא התאמנו אפילו יום אחד ביחד", אמר המאמן נבן ספאחיה, "אבל אני מקווה שמצב הרוח הטוב יימשך גם עד סיום העונה. אני מרוצה מהק בוצה ומקווה שנצליח לעשות העונה צעד נוסף קדימה".

על ביטול נושא הפיצול הוסיף הקרואטי: "אני לא חלק מכל החלטה שהיא החלטת מו עדון או החלטת בעלים. אין לי עמדה בנושא. אנהג על פי מה שיוחלט. יש החלטה שיש קבוצה אחת ואני בסדר גמור עם זה".

בתוך כך, כפי שפרסמנו בש בוע שעבר, הקבוצה הודיעה כי הפורוורד האמריקני ג'וני אוב ראיינט עבר בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות ויצטרף לאימונים כבר בימים הקרובים.

נבחרת ישראל. אתמול נערך האימון האחרון לפני היציאה היום לטורניר ההכנה בלוב בסנט פטרסבורג. שם תפגוש הנבחרת ביום חמישי את רוסיה ולמחרת את פולין, לפני שתשוב לישראל לקראת המשחק מול גיאורגיה במסגרת מוקדמות גביע העולם.

המאמן עודד קטש והצוות שלו החליטו לשחרר את הגא רד/פורוורד של מכבי ראשל"צ איגור קולשוב, והנבחרת תמריא לרוסיה עם 14 שחקנים, מתוכם ינופו שני שחקנים נוספים.

אופניים. לאחר יום המנוחה שקיבלו שלשום, רוכבי הוואל טה אספאניה זינקו אמש לקטע ה 10 של המרוץ לאורך 177 ק"מ שאותו ניצח הספרינטר המצטיין אליה ויויאני האיטלקי. מבחינת הדירוג הכללי, המצב נותר על כנו כאשר סיימון ייטס ממשיך להוביל על אלחנדרו ואלורדה הספרדי בשנייה אחת בלבד. היום הרוכבים ירכבו בקטע הררי לאורך 207 ק"מ.

 ??  ?? אובראיינט. יצטרף לאימונים
אובראיינט. יצטרף לאימונים

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel