Israel Hayom

לולבים

2 הפסדים ב 4 משחקים - זה המאזן של מכבי חיפה, שאיבדה אתמול יתרון בדרך להפסד בדקה ה ‪2:1 ,90‬ למכבי פ"ת שבוע לפני הדרבי: איתי שכטר ודני עמוס סידרו למכבי ת"א 1:2 על מכבי נתניה ופער במקום הראשון בטבלה הפועל ת"א סיימה ב 0:0 חלש מול עירוני ק"ש

- ליאב נחמני ובן סרטני

הסיפור המרכזי: מכבי חיפה.

מכבי חיפה עוד לא הגיעה לחג סוכות, וכבר עמדו 14 אלף אוהדיה בסמי עופר וקראו למאמן פרד רוטן להתפטר. פתיל הס בלנות הירוק קצר אחרי 7 שנים רעות, ו 4 נקודות מתוך 12 הספיקו כדי לקרוא לזעזוע. השחקנים הגיעו להודות לקהל, אך נדחו וחזרו לחדר ההלבשה. "אם הייתי אוהד כך בדיוק הייתי מגיב" אמר רוטן על תגובת הקהל.

חיפה הפסידה את המשחק אתמול במו רגליה. זה התחיל בכמות החמצות מזעז עות במחצית הראשונה, המשיך עם אדום מטופש של עמית זנטי, שכבר הפסיק לספור את כמות ההרחקות שלו (3) מאז עלה לבוגרים )וזה לא היה מזמן(, וטעויות בהגנה שצריך לשלוח ללקט פספוסים )סלליך באיבוד שעלה לחיפה במשחק(.

אלישע לוי הגיע למקום שבו פרח ולקח 3 נקודות מצוות הולנדי שעולה פי כמה מתקציב כל הצוות המקצועי שלו. ההולנדים של חיפה שינו מעט בסגל, אבל החלק הכי חשוב - היכולת והתו צאות, לא השתנה כמעט כלל. יענקל'ה שחר לא היה אמש בסמי עופר, אבל עכ שיו הוא יצטרך לקבל החלטה - להמשיך להיות ג'נטלמן ולכבד חוזים, או לבצע שינוי שיעניק חבל הצלה לעונה הזאת. כוכב השבת: איתי שכטר.

הכושר המפחיד של החלוץ צריך לשמח ולהדאיג את מכבי ת"א גם יחד. שלושה שערים בארבעה מחזורים, בישול השוויון של גולסה בטרנר, ודו מיננטיות בחלק ההתקפי, צריכים לשמח את הצהובים כי הכיבושים שלו משכיחים עד כה את מכירתו של קיארטנסון. זה צריך גם להדאיג אותם, כי למכבי אין חלוץ מרכזי מחליף על הספסל. עם כל הכבוד לארון שוינפלד, כיבוש שערים זו לא ההתמחות העיקרית שלו. מקסי מום בלם קדמי, כזה שרודף אחרי בלמי היריבה. וגם אתמול מול נתניה זה היה שכטר. עם טונות של ניסיון ומיקום טוב הוא השתלט על הכדור ועם יופי של טכניקה מול דני עמוס היהיר כבש את הראשון של הצהובים.

עוד מוקדם לדעת איך העונה הזו תס תיים מבחינת שכטר ומכבי, אבל כבר עכשיו ברור שהוא מצטרף לחבורה קטנה מאוד של שחקנים שהצליחו במכבי ת"א, בית"ר ירושלים והפועל ת"א.

המשחק בין הפועל ת"א לק"ש הפגיש בין שני חלוצים בעלי עבר מכובד בליגת העל שחזרו לקבו צות שבהן פרחו במטרה להפריח שוב את הקריירה. מצד אחד שמעון אבוחצירה, שכל מבט לעברו במדים הלבנים מפעיל את גלגלי הנוסטלגיה היישר לאליפות שחקן במעקב: עומר דמארי.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? דמארי. הפועל ת"א צריכה לבקש החזר כספי
צילום: אלן שיבר דמארי. הפועל ת"א צריכה לבקש החזר כספי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel