Israel Hayom

שיחקה אותה

מול אולם עמוס בישראלים צלחה שירי מימון את הבכורה שלה בברודוויי, במחזמר "שיקגו" ● "זה הכי מלחיץ בעולם, אבל ממש הצלחתי ליהנות"

- אילנית איל נרגשת בפרמיירה בניו יורק

לעיני כ 1,000 צופים בברודוויי, ערכה הזמרת שירי מימון את הופעת הבכורה שלה במחזמר "שיקגו". בקהל ישבו ישראלים רבים, שהגיעו במיוחד כדי לפרגן לכוכבת המקומית. "תודה שבאתם, אני אוהבת אתכם", אמרה מימון הנרגשת בעברית ● אילנית איל, ניו יורק,

בסיום הערב האמוציונלי שעבר על שירי מימון, היא יצאה אל מחוץ לתיאטרון אמבס דור בניו יורק והתקבלה בתשואות על ידי עשרות ישראלים, שהמתינו לה עם טלפונים שלופים.

"היית מקסימה, כל הכבוד. שי חקת אותה", אמרה לה אחת מהם, שגם החזיקה ביד בדגלון כחול לבן. "שיחקת אותה", הוסיפה אחרת, וכו לם רצו לגעת בכוכבת החדשה של ברודווייי. למשל, חבורת בנות יש ראליות מאטלנטה, שעלו על טיסה במיוחד כדי לצפות בה מקרוב.

לעיני כאלף צופים בברודוויי, ערכה בסוף השבוע מימון את הופ עת הבכורה שלה במחזמר "שיקגו", והחליקה בטבעיות אל התפקיד של רוקסי הארט - רוצחת תאבת פרסום, ששואפת להיות סלב בכל מחיר.

זה מחזמר ותיק מאוד, סאטירה חריפה על מערכת המשפט האמריקנית. דמותה של מימון, שרוצחת את המאהב שלה, שוכרת עורך דין חלקלק בשם בילי פלין אשר הופך את משפט הצדק לקרקס. את עורך הדין מגלם השחקן ג'ון אוהרלי, שהתפרסם בז כות דמותו המיתולוגית ג'יי פיטר מן, שאותו גילם בסדרה "סיינפלד". לאחר ההצגה, כשהשחקנים השתחוו לקהל ומימון קיבלה זר פרחים לקול תשואות הצופים, ביקש אוהרלי להודות לה מהבמה על הופעתה המוצלחת - וגם על הכמות הגדולה של הישראלים שהיא משכה אחריה לאולם. הוא אף הת בדח על כך שישראל כנראה תתרוקן בשבו עיים הקרובים מיושביה, שכן כולם יגיעו לראות את שירי, וגם ציין שההפקה כולה תגיע עם מימון להופעות בתל אביב בעוד כחצי שנה. "זה כבוד להיות פה. אני רוצה להודות למשפחה ולחברים", אמרה לקהל, ונראתה כמי שעוצרת במא מץ את דמעות ההתרגשות. "תודה שבאתם, אני אוהבת אתכם", הוסי פה בעברית.

רגע לפני יציאתה אל זרועות הקהל המחבק בחוץ, הודתה מימון כי פרצה בבכי לפני העלייה לבמה בשל ההתרגשות והלחץ. "אפילו שזאת הופעה ראשונה וזה הכי מל חיץ בעולם, ניסיתי ליהנות", הסבי רה מימון, "האמת, אפילו לא הסת כלתי על הקהל. זה לא פשוט, אבל ממש הצלחתי ליהנות.

"הכי הלחיץ אותי זה להופיע בא נגלית. רציתי שהשפה תרגיש לי נוח כמו כשאני מדברת בעברית. עוד לא הבנתי מה עברתי, קשה לי עדיין לעכל את זה".

 ??  ??
 ??  ?? מימון על הבמה של ברודוויי, שלשום צילומים: אלקסי רוזנפלד, אי.פי
מימון על הבמה של ברודוויי, שלשום צילומים: אלקסי רוזנפלד, אי.פי
 ??  ?? מימון בסיום המחזמר. "זה כבוד להיות פה"
מימון בסיום המחזמר. "זה כבוד להיות פה"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel