Israel Hayom

לא עוצרת באדום

גם סאות'המפטון נכנסה לרשימת הקורבנות של ליברפול ששמרה על מאזן מושלם (0:3) ● סיטי התעללה בקארדיף ;(0:5) יונייטד אכזבה לעיני אלכס פרגוסון 1:1) מול וולבס(

- אביב כהן

אם מישהו קיווה או ציפה לראות ירידת מתח כלשהי אצל ליברפול אחרי הניצחון האדיר על פ.ס.ז' בליגת האלופות, אז הוא ייאלץ להמתין למחזור הבא.

הקבוצה של יורגן קלופ המשיכה אתמול בפתיחת העונה המושלמת שלה מול סאות'המפטון כשהיא שוב שומרת על רשת נקייה ועל מאזן של שני שערי חובה בשישה משחקים.

שרדאן שאקירי שקיבל את חול צת ההרכב, היה מעורב בשער העצ מי של ווסלי הודט, ובעיטה חופשית שלו שננעצה במשקוף סידרה למו חמד סלאח שער קל מהכדור החוזר. בין לבין גם ג'ואל מאטיפ מצא את הרשת בנגיחה.

היום נדע אם סגנית אלופת אירופה תצעד לבדה בפסגה, אם צ'לסי תאבד נקודות ראשונות אצל ווסטהאם .(15:30)

אחרי ההשפלה הביתית נגד ליון, מנצ'סטר סיטי חזרה מוויילס עם 0:5 מוחץ מול קארדיף. כנראה הנוכ חות של פפ גווארדיולה על הקווים עשתה את שלה אחרי שבצ'מפיונס ישב ביציע בשל הרחקה, ושחקני האלופה לא הרשו לעצמם להתרשל.

ברנרדו סילבה בישל לסרחיו אגוארו וכבש בעצמו, ריאד מא חרז חגג צמד בכורה וגם אילקאי גונדוגאן היה שותף להתפוצצות, שקירבה את הסיטזנס למרחק 2 נקודות מהפסגה.

דווקא תחת עיניו הבוחנות של סר אלכס פרוגוסון, ששב ליציע הכבוד באולד טראפורד לראשו נה מאז עבר פגיעה מוחית קשה במאי האחרון והתקבל בתשואות, מנצ'סטר יונייטד נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

שערי בכורה של פרד בצד האדום, וז'ואאו מוטיניו בצד הכתום סידרו תיקו ראשון בין הקבוצות מאז ,1984 כך שאין פלא שאוהדי האורחים שרו בסיום למאמנם אס פריטו סאנטו "נונו הוא המיוחד", בעוד ז'וזה מוריניו שוב מעד בבית.

גם הרצף של טוטנהאם נעצר, ואחרי שלושה הפסדים התרנגולים הצליחו סוף סוף לנצח ולהרגיע מעט את המבקרים עם 1:2 אצל ברייטון. ביראם כיאל עלה מהספסל בדקה ה 21 וראה כיצד הארי קיין )פנדל( ואריק לאמלה מעלים את הלונדונים ליתרון. אנתוני נוקארט צימק.

עוד אתמול: פולהאם - ווטפורד ,1:1 לסטר - האדרספילד ,1:3 קרי סטל פאלאס - ניוקאסל ,0:0 ברנלי חמד(. בורנמות' ;0:4 צ'מפיונשיפ: ק.פ.ר .(18:00) נוריץ' ‪90) 1:0‬ דק' לתומר היום: ארסנל - אברטון

ספרד. שער עצמי של דויד סוריה, ושער נוסף של תומא למאר סידרו 0:2 לאתלטיקו מדריד על חטאפה. עוד אתמול: ראיו ואייקנו - אלאבס ,5:1 סלטה ויגו - ויאדוליד .3:3

גרמניה. תוצאות בולטות אתמול: באיירן מינכן - שאלקה 0:2 )חאמס רודריגס, רוברט לבנדובסקי בפנ דל(, הופנהיים - בורוסיה דורטמונד ,1:1 הרטה ברלין – מנשנגלדבאך ,2:4 אאוגסבורג - ורדר ברמן .3:2

 ?? צילום: אי.פי ?? שאקירי נכנס לעניינים. האדומים שוב שמרו על רשת נקייה
צילום: אי.פי שאקירי נכנס לעניינים. האדומים שוב שמרו על רשת נקייה
 ?? צילום: אי.פי ?? סר אלכס ביציע הכבוד
צילום: אי.פי סר אלכס ביציע הכבוד

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel