Israel Hayom

חשד לתאונת פגע וברח בירושלים: עיתונאי ספרדי דרס למוות צעיר - ונמלט מהמקום

החשד: נהג תחת השפעת אלכוהול בית המשפט החליט לשחררו למעצר בית - ובמשטרה זועמים: "נערער"

- אפרת פורשר, כתבתנו לענייני משטרה בי ם

בית משפט השלום בירוש לים דחה אמש את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של הנהג החשוד בתאונת הפגע וברח בירושלים בליל החג וקבע כי הוא ישהה במעצר בית במשך עשרה ימים בביתו של קונסול ספרד בישראל. הנהג החשוד הוא עיתונאי מספרד.

המשטרה מייחסת לו עבירות של הריגה, גרימת מוות ברשלנות ונהיגה בשכרות. צו איסור פרסום הוטל על שמו. בעקבות החלטת בית המשפט הודיעה המשטרה כי תערער על ההח לטה לשחררו וקיבלה עיכוב ביצוע עד היום בבוקר. בינתיים נמשכת חקירת המשטרה את נסיבות התאונה.

התאונה התרחשה בסביבות השעה חצות וחצי בלילה של יום ראשון. מהחקירה עולה עד כה כי רכב פגע בצעיר כבן שלושים בעת שחצה את מעבר החציה ברחוב רמב"ן בעיר - סמוך לכיכר פריז. הרכב הפוגע לא עצר לסייע ולהזעיק עזרה אלא נמלט מהמקום במהירות.

עוברי אורח הם שהזעיקו את מד"א ואת המשטרה.

פרמדיק מד"א נתנאל רפואה שטי פל בצעיר סיפר כי "כשהגענו למ קום ראינו על הכביש, במעבר הח ציה, צעיר כבן שלושים, מחוסר הכרה. הוא סבל מפגיעת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים במצב אנוש".

בבית החולים שערי צדק קבעו כעבור זמן קצר את מותו של הצ עיר. כוחות משטרה שהגיעו לזירה זמן קצר לאחר התאונה, פתחו בחקי רה מאומצת, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים הפזורים באזור בשל מיקומו הסמוך של מעון ראש הממשלה. בתוך כשעה מרגע התאונה אותר החשוד.

הוא נעצר בהר הצופים, לא הרחק מרכבו. סימני הפגיעה על הרכב לא מותירים ספק באשר לעוצמת הפ גיעה בצעיר.

בדיקת אלכוהול שנערכה לנהג החשוד במקום הצביעה על רמת אל כוהול גבוהה בדמו ובמשטרה חושדים כי הוא נהג תחת השפעת אלכוהול.

הנהג הכחיש כי פגע וברח וטען בין היתר בחקירתו כי ניסה להימלט משלושה אנשים שרדפו אחריו ושהוא למעשה עצר בהר הצופים כדי להס גיר עצמו למשטרה. החקירה נמשכת.

 ??  ?? הנהג מובא להארכת מעצר
הנהג מובא להארכת מעצר
 ??  ?? הרכב הפוגע
הרכב הפוגע

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel