Israel Hayom

לעצור את השטרסלרים

- סמדר בת אדם

כשבעיתון של האנשים החושבים שהם חושבים הופיעה הכו תרת "לעצור את הגולדינים", כפי שאירע בערב יום הכיפורים )"הארץ", ,(18.9 בשמאל הליברלי הנאור עוף לא עופף, ציפור לא צייצה, ולא נשמעה זעקה על הקריאה לסתימת פיות שגו בלת בהסתה.

בניגוד מוחלט למי שיועד להאציל נחמה, דקה לפני שיינעלו שערי שמיים, חש נחמיה "שלא יעבדו עליכם" שטרסלר צורך דוחק לכתוב מאמר שטנה נגד משפחה שכולה, להגדיר חללי צה"ל כ"חלקי גופות", ועל הדרך לבוא חשבון עם עיתונאים שלתפיסתו מועלים בתפקידם מכיוון שהם חוטאים בנימוס כלפי הגולדינים או, רחמנא ליצלן, מסיימים ראיון בהבעת תקווה לשובם של הבנים.

לזה שטרסלר לא מסכים. הבנים, מה פתאום? הזדעק המתריע מטעם עצמו. שההורים השכולים האלה לא יעבדו עליכם! "הם בכוונה מדברים על הבנים!" בכוונת מכוון, שלא לומר בכוונת מתחמן; והכל כדי לבלבל אתכם, שמא תחשבו שטרור חמאס מחזיק באמת בבנים, שעה שבעצם כל מה שיש פה זה "רק חלקי גוויות!" והוא יודע. בעצמו היה אחד מ 15 אלף משתתפים, שה תייצבו לטקס הלוויה של הדר גולדין!

לו ידע אז שידבקו בערכים שאבד עליהם כלח, כמו "לוחמים לא משאירים מאחור!"; לו ידע כי יעזו לדרוש את מה שהבטיחו להם ראש הממשלה, שר הביטחון )וגם בן הדוד( והרב הצבאי הראשי - היה מדיר רגליו מההלוויה ומשאיר את ההורים עם 14,999 השוטים. כי מה הבעיה שלהם? זה נכון שהדר ואורון היו פעם בנים, אבל זמנם כ"בנים" עבר! ושלא יעבדו עליכם!

האזהרה מפני ההורים השכולים שמוליכים את כולנו שולל מרחיקה עד כדי דאגה לכבודו של ראש הממשלה, ואיפה? - בעיתון של האנשים הכועסים והשונאים והמתלוננים עליו תמיד. כן, כבוד! על כך "שלא נכנע למי שרואים עצמם עליונים עליו, על הצבא ועל כולנו")?!(

כי מי ההורים השכולים האלה, החוזרים ומזכירים לנו את ה"ערכים", שמאז גנבו לנו את המדינה אינם "של כולנו". ושלא יעבדו עליכם עם המילים האלה, "הומניטרי תמורת הומניטרי", כי הוא יודע שהם מתכוונים ליותר הרס, חיסולים והרעבה. אביר ההגנה מפני "העבודה עלינו".

כל מי שאי פעם האזין לגולדינים מבין שפיהם וליבם שווים. מבחינתם, אי השבת הבנים היא סימפטום. והם ניצבים נחושים קבל עם ועולם להסביר שמי שלא מחזיר חללים, מרשה לעצמו לשרוף אדמה ולשלוח טילים לשדרות ולכפר עזה ולניר עם. הא בהא תליא.

"הומניטרי" היא מטבע דו צדדית, ולכן מי שמבקש ליהנות ממנה מבין שיש לה מחיר. השבת חללים שנחטפו משדה הקרב - תחילה וללא כל תמורה - היא דרישה הומניטרית בסיסית המקובלת על כלל אומות העולם, לרבות האו"ם שמום ומדינות האיחוד האירופי.

על כולם, חוץ מנחמיה שטרסלר. לו "ברור שזה לא יקרה!" כי הרי "אין ַעם שיסכים להתבזות כך" - להחזיר חללים ולא לשרוף ולירות. באמת, דרישה מופרזת, יומרנית ולא פרופור ציונלית! "עובדה ...ש כבר פצענו והרגנו בהם אלפים... ואפילו מנענו מחולי סרטן טיפול רפואי)?!( אך הם לא הרימו ידיים".

הבנו אותך נחמיה. אתה בעצם אומר, שהטרור החמאסי צודק ושהמאבק מולו אבוד; ושתדע כל אם עברייה שצה"ל והמדינה לא מחויבים לה, ושחיילים מהקרב לא משיבים בכל מצב, בייחוד אם הם רק "חלקי גופות".

ואם בנט היה באזכרה שלהם, ברור שמאבקם אינו אלא מזימה פוליטית שתכליתה למנוע חתימת הסכם ארוך טווח עם ארגון הטרור וויתור על שטחים, למשל עזה.

אני מקווה שלפני הושענא רבא ייסלח לי על הביקורת, אבל הייתי מוכרחה; כי לרשעות אין כפרה. והשטרסלרים, שיפסיקו לעבוד עליכם.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel