Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום שלישי - 25.09.2018

גדי

אתם מנסים לנהוג אחרת אך מגלים מהר מאוד שקל יותר להצהיר הצהרות מאשר לפתוח דף חדש באמת. המתח עדיין רב וקשה לכם למצוא דרך להקל על עצמכם. אל תחכו לעיתוי נכון ומתאים לשינוי.

דלי

יום מאיר פנים שבו אתם מצליחים להעביר לאחרים תחושה של אהבה והבנה, מה שפותח מעגל של הרמוניה. כאילו כל העולם נפתח לפניכם. הדבר מורגש במיוחד בחיק המשפחה.

דגים

אין טעם לבלות את היום הזה ברחמים עצמיים, אף על פי שאתם מרגישים שהכל הולך לכם הפוך. יום עמוס מדי לטעמכם. אתם עסוקים יותר מדי ומרגישים מותשים. האצלת סמכויות תעזור מאוד.

טלה

אתם בוחרים להיעלב ולהרגיש מקופחים. חבל. דווקא בעיתוי הזה, כאשר אתם כביכול "פורשים" מהמרוץ, יש מי שמתחיל לגלות בכם עניין. מפגש עם אנשים חדשים מוביל אתכם למקום שבו אתם צריכים להיות.

שור

אתם מחוברים מאוד למה שקורה סביבכם אבל בוחרים משום מה להתעלם מסימנים ומאיתותי אזהרה. הגיע הזמן להתמודד עם הדבר שמפניו אתם פוחדים. שום דבר רע לא יקרה לכם, ההפך הוא הנכון.

תאומים

יום קצת עצבני שמתבטא בפתיל קצר במיוחד ובהתפרצויו­ת תכופות. כמעט כל מה שקורה מסביב מעלה לכם את הסעיף, וכל מי שמוציא מילה מיותרת גורם לכם לקריזה.

סרטן

יש לכם תחושה מסוימת של חוסר נוחות לגבי התוכניות ליום זה. השאלה שכדאי שתשאלו את עצמכם היא מה באמת אתם רוצים לעשות ומה אתם עושים רק כי מישהו מבקש.

אריה

עליכם לעשות מאמץ של ממש כדי לא להיגרר להתעסקות עם מחשבות שליליות שרק מורידות אתכם למטה. מצאו דרך קלה, נוחה ופשוטה לחיזוק הביטחון העצמי ולהעלאת האגו.

בתולה

יום לא קל בהתחשב בעובדה שעליכם להפנות עורף למשהו או למישהו. העובדה שהעניין זמני מקילה, אך לא פותרת אתכם לחלוטין מההרגשה שאתם נשארים לבד. צפויה נסיעה ארוכה ומתישה.

מאזניים

אין ספק שאתם מתחילים להרגיש את ההבדל ביחס של הסביבה אליכם. עשיתם מאמץ ממשי לשנות גישה והגיע הזמן לקטוף את הפירות. גם אירועים שנראים אקראיים מתרחשים סביבכם.

עקרב

אל תישארו מאחור כאשר כולם דוהרים קדימה. ייתכן כי אתם לא ערניים מספיק. יום חשוב מאוד בעסקים. יש סימנים שצריכים לעורר בכם חשד לגבי אנשים שאתם קשורים אליהם.

קשת

בדידות קוסמית שנוצרה בגזרת מזל קשת מובילה אל מצב רוח שפוף. כמעט הכל נראה לכם די חסר טעם, המשפחה המורחבת, בני הזוג וגם העבודה. בקיצור, יום שהייתם יכולים לוותר עליו ברצון.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel