Israel Hayom

לבקשת הקהל

אוהדי בני סכנין הורשו לחזור לטדי, רק כדי לשוב הביתה בידיים ריקות בית"ר ירושלים ניצחה ,2:3 ואפילו ביציע המזרחי נרשם שקט יחסי הפועל ב"ש עדיין ללא ניצחון, סיימה ב 0:0 ביתי מול בני יהודה הפועל חדרה ממשיכה להדהים ונצמדה למקום הראשון אחרי 0:2 על הפועל חיפה

- שי ארצי וליאב נחמני

הצגת בכורה. אם תרצו אין זו אגדה, אמר חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל, ואתמול בטדי קיבלנו הוכחה לכך שעם רצון טוב של שני הצדדים, הסברה נכונה ועוד כמה פעילויות, גם משחק 'נפיץ' כמו בית"ר ירושלים מול בני סכנין יכול לעבור בשלום, בלי אירועי אלימות ובלי קללות גזעניות.

קרדיט גדול על השקט ביציעים ומחוצה להם מגיע לבעלי בית"ר, משה חוגג, שישב אתמול עם בנו בן ה 6 בלב ליבו של היציע המזרחי. אחרי שדאג יחד עם אנשי סכנין והמינהלת לחזרת קהלי החוץ במפגשים בין הקבוצות, השלב הבא של חוגג היה הסברה נכונה, וכך לפני המשחק הופצו סרטוני הסברה נהדרים של אוהדי הקבוצות, יהודים וערבים, שמדברים על אהדתם ועל כך שאין מקום לגזענות במגרשים, וכן סרטון של שחקני קבוצת הנוער מכל הדתות - יהודי, מוסלמי ונוצרי בית"ר. שמדברים על דו קיום, ומראים את הפנים האחרות של

אל כר הדשא עלו השחקנים עם חולצות שעליהן הכיתוב "ואהבת לרעך כמוך". האוהדים הצהובים שחורים הבטיחו לנהוג באיפוק, וכך היה. אם אוהדי סכנין לא היו צועקים לפני המשחק "ברוח בדם נפדה את פלשתין" ולא היו מקללים ושורקים ב"תקווה", האירוע היה הופך למושלם.

והיה גם כדורגל בטדי. בתחילת המשחק עידן ורד הרים את האוהדים הירושלמים לשמיים, אבל השער של היריבה ריחף באוויר כל הזמן. כל הגבהה לתוך הרחבה הסתיימה במצב מסוכן לזכות סכנין, שפתחה את המחצית השנייה בסערה וגם הצליחה להשוות מרגליו של מוחמד גאדיר.

אבל הקבוצה של בני בן זקן לא ניצלה את המומנטום וספגה דווקא בדקות הטובות שלה, מגולאסו של אור אינברום. אפונסו טיירה נעץ את המסמר האחרון אחרי שטייל כל הדרך לרחבה וסידר לגיא לוזון את ניצחון הבכורה שלו בבירה. אקפביו (88) רק צימק. קוטלת הענקים. עד הדקה ה־68 במשחק בין הפועל חדרה להפועל חיפה לא הייתם יכולים לגרד שום דבר לקחת הביתה. כלום. עדיף לאכול לולב או לחלוט הדס.

4 דקות הספיקו לשחקנים של ניסו אביטן כדי להוכיח שהגיע הזמן שנפסיק להתייחס אליהם כמו אל סינדרלה. הם באו לעבוד, גם אם לוקח זמן לחמם את המנוע. אחרי 0:2 על חיפה וניצחון שלישי בארבעה מחזורים, בחדרה כבר אין סינדרלות אלא פועלים שמחפשים ניצחון. אביטן ראוי למחמאות על האומץ, אבל השאלה האמיתית היא למה אין יותר מאמנים עם גישה דומה?

הגול שהדביק לוסיו למשקוף של שטקוס ומשם פנימה היה אמנות בסיום התקפה מתפרצת, שבכלל התחילה אחרי החמצה נוראית של אלי אלבז מחיפה. אחריו הגיע חסן אבו זייד, שכבש את השני והכניס עוד קצת מציאות אופטימית לחלום החדרתי.

אפס מוחלט. הפועל ב"ש השלימה אתמול את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז הגיע ברק בכר לפני 3 שנים. ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון זה משהו שאלופה מכהנת לא נתקלה בו בכדורגל הישראלי כבר הרבה מאוד שנים, על אחת כמה וכמה ב"ש, שהורגלה לדרוך על כל

מה שנתקלה בו בשלוש השנים הללו.

בחזרה לבכר. מול בני יהודה הוא ניסה לשלוף את כל האסים מחפיסת הקלפים. דיא סבע ונייג'ל האסלביינק פתחו בהרכב, במהלך המשחק הוא שינה מערך לשלושה בלמים עם ניב זריהן וחן עזרא כמגנים, אבל כל הכלים ההתקפיים באדום לא עשו רושם על הקבוצה של יוסי אבוקסיס. שחקני ההגנה של בני יהודה היו מסודרים כמו על לוח מערכים בחדר ההלבשה. אף אחד לא זז מהמערך, ועם קצת יותר מזל וריכוז בהתקפה האורחת גם יכולה היתה לעקוץ ולצאת מהמבצר של האלופה עם 3 נקודות.

לב"ש יש במחזור הבא משחק מול מכבי חיפה, שהפך להיות משמעותי מאוד. הצמרת לא תחכה שהפאזל החדש בנגב יתחבר. הפער כרגע עומד על 7 נקודות, ואם האלופה לא תנצח בקרוב, הליגה עלולה לברוח.

גביע הטוטו לאומית. משחק הגמר ייערך הערב ,19:45) אצטדיון ר"ג( ויפגיש את הפועל קטמון עם הפועל מרמורק.

 ?? צילום: ערן לוף ?? שחקני חדרה חיים את החלום. מסתפקים במקום השני רק בגלל הפרש שערים עדיף של מכבי ת"א
צילום: ערן לוף שחקני חדרה חיים את החלום. מסתפקים במקום השני רק בגלל הפרש שערים עדיף של מכבי ת"א
 ?? צילום: אלן שיבר ?? עידן ורד מרים את הירושלמים לשמיים כבר בדקה ה 13
צילום: אלן שיבר עידן ורד מרים את הירושלמים לשמיים כבר בדקה ה 13
 ??  ?? סבע. הצמרת בורחת לב"ש
סבע. הצמרת בורחת לב"ש
 ?? צילום: אלן שיבר ?? חוגג ביציע המזרחי בטדי אתמול. רוב אוהדי בית"ר התעסקו הפעם בכדורגל
צילום: אלן שיבר חוגג ביציע המזרחי בטדי אתמול. רוב אוהדי בית"ר התעסקו הפעם בכדורגל
 ?? צילום: דני מרון ?? זובאס עוצר את ב"ש אתמול
צילום: דני מרון זובאס עוצר את ב"ש אתמול
 ?? צילום: אלן שיבר ?? אינברום. השתתף בחגיגה עם גולאסו
צילום: אלן שיבר אינברום. השתתף בחגיגה עם גולאסו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel