Israel Hayom

שינוי כיוון

נהריה והפועל ב"ש יפתחו הערב את גביע ווינר שזכה למתיחת פנים משמעותית ● יתפרס לזמן ארוך יותר וייערך בכמה אולמות

- אבי סגל

עונת הכדורסל תיפתח הערב באופן רשמי עם גביע ווינר. המפעל שונה העונה מבעונות הקוד מות הן בפורמט, הן בכמות המשחקים, הן בפיזור המשחקים והן באורך שלו. המגמה השנה היתה לשתף את כל קבוצות הליגה, זאת בניגוד לשנים קוד מות שבהן השתתפו רק שמונה הקבוצות הראשונות מהעונה הקודמת.

העונה הדבר לא יצא לפועל משום שהפועל ת"א ונס ציונה החלו את הופ עותיהן בשלבים המוקדמים של ליגת האלופות והיורופקאפ. במצב זה ייטלו חלק עשר קבוצות והגביע יחל במקום ברבע גמר בשני משחקי שמינית גמר.

עד העונה המשחקים היו נערכים באולם אחד, העונה שלושה אולמות שונים יארחו את המפעל, כשחלקו הג דול ייערך בבית מכבי בראשל"צ והגמר יתקיים בהיכל שלמה בת"א.

השינויים הללו הביאו לכך שהטורניר השנה יהיה ארוך יותר, ממפעל שמתחיל בתחילת השבוע ומסתיים ביום חמישי עם ארבעה ימי משחקים, עכשיו הוא נפרס על פני שבוע וחצי ושבעה ימי משחקים. כמו כן, המינהלת התחשבה במכבי ת"א שתיטול חלק בסוף הש בוע בטורניר באתונה ובהפועל ירוש לים שחוזרת במהלך השבוע ממשחקי הכנה בכרתים.

המשחק שיפתח הערב את המשחקים יהיה באולם בעין שרה (19:45) ובו תארח עירוני נהריה, שניצלה בעונה שעברה מירידה, את העולה החדשה הפועל ב"ש.

מחר בשמינית הגמר תארח מכבי ראשל"צ את בני הרצליה.

משחקי רבע הגמר וחצי הגמר ייערכו בבית מכבי בראשל"צ. מחרתיים יחל רבע הגמר במשחקים בין מכבי אשדוד לגלבוע/גליל ובין הפועל חולון למנ צחת בין נהריה לב"ש.

במוצאי שבת הפועל ירושלים שתחזור ממשחקיה בכרתים, תשחק מול הפועל אילת. האחרונה להיכנס למעגל המש חקים תהיה מכבי ת"א שזכתה בתואר בעונה שעברה.

הצהובים יפגשו את המנצחת בשמי נית הגמר בין הרצליה למכבי ראשל"צ. שני משחקי חצי הגמר ייערכו יום לאחר מכן והגמר ביום חמישי הרביעי באוקטובר בהיכל שלמה. יומיים לאחר מכן כבר תתחיל הליגה.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? שחקני מכבי ת"א מניפים את הגביע בעונה שעברה
צילום: אלן שיבר שחקני מכבי ת"א מניפים את הגביע בעונה שעברה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel