Israel Hayom

"בדם הכדורגלן שדרס - פי 5 אלכוהול מהמותר"

שני כדורגלנים מליגת העל נעצרו בחשד שאחד מהם פגע בשני רוכבי אופניים חשמליים בצפון העיר השניים נמלטו והחביאו את הרכב הצעיר (17) מאושפז במצב קשה חברו פצוע קל

- אבי כהן וליאב נחמני

שחקן מ.ס. אשדוד נעצר בחשד שפגע בשני נערים על אופניים חשמליים הפצוע קשה: בנו של במאי סרטים מוכר י ם: הולך רגל נדרס למוות; החשוד: איש תקשורת אירופאי

שני נערים כבני ,17 אחד מהם בנו של במאי סרטים ידוע, נפגעו שלשום לפנות בוקר באורח קשה וקל בתאונת דרכים פגע וברח בעת שרכבו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל אביב.

המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה ועצרה שני חשו דים, כדורגלנים בליגת העל, האחד שחקן מ.ס. אשדוד והשני שחקן עי רוני קריית שמונה, תושבי השפלה. כדורגלן נוסף מליגת העל, המשתייך לקבוצת הפועל רעננה, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים.

מחקירת המשטרה עולה כי שח קנה של מ.ס אשדוד חשוד כי שתה 250 מיקרו גרם אלכוהול - פי חמישה מהמותר לנהג חדש. החשוד, שקיבל את רישיונו לפני כשנה, הובא אתמול לביהמ"ש ומעצרו הוארך ב 3 ימים. חברו, כדורגלן עירוני קריית שמונה, שנעצר גם כן, שוחרר למעצר בית.

נציג המשטרה אמר בדיון כי הנהג )שחקנה של מ.ס. אשדוד( לא משתף פעולה עם החקירה ואף משבש אותה.

האירוע התרחש מעט לפני השעה ארבע לפנות בוקר, אז התקבל דיווח על תאונה קשה שהתרחשה בשדרות רוקח לכיוון מזרח. חובשים ופרמדי קים של מד"א שהגיעו למקום הב חינו בשני הנערים שהיו שרועים על הכביש, העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לביה"ח איכילוב, אחד מהם במצב קשה לא יציב עם פגי עת ראש קשה, מורדם ומונשם, והשני במצב בינוני יציב, בהכרה, עם חבלות בכל הגוף.

פרמדיקיות מד"א רוני שיסגל ושי אלגבסו סיפרו כי "ראינו על הכביש אופ ניים מרוסקים, ובסמוך שכב נער כבן 16 מחוסר הכרה. הוא סבל מפגיעת ראש קשה ומפגיעה רב מער כתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופיני נו אותו תוך המשך טיפול, כשמצבו קשה ולא יציב. הנער השני שכב על המדרכה, הוא היה בהכרה וסבל מח בלות בראש ובכל הגוף. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חו לים כשמצבו בינוני".

הנער שנפצע באורח קשה מאוד הוא בנו של במאי קולנוע ידוע. הוא עבר במהלך הלילה ניתוח והוא מור דם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי בביה"ח איכי לוב. הנער השני שפונה בהכרה טופל, ומצבו כעת מוגדר קל.

מייד עם קבלת הדיווח על התאונה, הגיעו למקום כוחות משטרה, ובהם בוחני תנועה, אשר החלו לחקור את נסיבות התאונה והגי עו לסרטון וידאו שצולם במצלמת רכב. ממנו עלה כי הש ניים רכבו על האופניים החשמליים בשדרות רוקח לכיוון מזרח, וכאשר הגיעו לצומת המרומזר סטו במקצת ומכונית חולפת פגעה בהם ונמלטה במהירות מהמקום.

השוטרים החלו בסריקות לאיתור הרכב הפוגע, וכעבור שעה קלה הצ ליחו לאתר את הרכב בדרום תל אביב ועצרו את שני החשודים. מחקירה ראשונית עלה כאמור כי הנהג הפוגע, שחקן מ.ס. אשדוד, נהג ככל הנראה בהשפעת אלכוהול. עוד עלה כי הש ניים נסעו כל אחד ברכב אחר, ולא חר התאונה נמלטו לכיוון דרום תל אביב, החביאו את הרכב וחזרו למקום התאונה עם הרכב השני, ושם זוהו על ידי השוטרים ונעצרו. אגב, בתמו נה שהעלה הנהג הפוגע לאינסטגרם לאחר שקיבל רישיון הוא כתב "סוף סוף עברתי )טסט(", ותייג עצמו תחת ההאשטג "סכנה על הכביש".

במ.ס. אשדוד קיבלו בהלם מוחלט את הידיעה על מעצרו של השחקן. ברגע שהצליחו ליצור עימו קשר מה קבוצה, הובהר לו כי ידאגו לו לייצוג משפטי. "אנו מצרים על האירוע, לו מדים את פרטי המקרה ועוקבים אחר החקירה", נמסר מהקבוצה, "השח קן הוא שחקן צעיר וחיובי, שייתכן כי שגה. בשעה זו, כשהחקירה עוד בעיצומה, אנו תומכים בו ומסייעים בייצוג המשפטי שלו, וכשיתבררו העובדות נגיב בהתאם".

עוד נמסר כי "מעל לכל אנו מייחלים לרפואה שלמה של הנערים ושולחים להם איחולי החלמה". אחד מחבריו של השחקן לקבוצה סיפר: "לא היינו מאמינים שדבר כזה יקרה. אנחנו כל היום מתעדכנים דרך התק שורת כי אין דרך לדעת מה קרה. הוא שחקן מוכשר שעתידו לפניו, ונקווה שהאירוע המצער הזה לא יפגע בו. כולנו מחזיקים אצבעות שהפצועים יתאוששו".

שחקנה של עירוני קריית שמונה נמנה גם הוא עם סגל הנבחרות הצ עירות של ישראל. בסביבתו הבהירו כי הוא לא היה ברכב הפוגע, ועל כן שוחרר למעצר בית.

מעירוני קריית שמונה מסרו כי "אנו מאחלים החלמה מהירה לנפג עים. השחקן נענה לכל דרישות החו קרים, ענה על כל שאלותיהם ומסר גרסה מפורטת, ובסופו של דבר שו חרר למעצר בית".

סרטון התאונה באתר וביישומון

 ??  ?? הארכת המעצר של הכדורגלן החשוד בדריסה, אמש
הארכת המעצר של הכדורגלן החשוד בדריסה, אמש
 ??  ?? הנער שנפצע קשה
הנער שנפצע קשה
 ??  ?? רגע לפני התאונה בתל אביב
רגע לפני התאונה בתל אביב
 ??  ??
 ??  ?? הנהג הפוגע בפוסט לפני שנתיים. משמאל: בבית המשפט אמש
הנהג הפוגע בפוסט לפני שנתיים. משמאל: בבית המשפט אמש
 ??  ?? הנער שנפצע קשה. בנו של במאי
הנער שנפצע קשה. בנו של במאי

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel