Israel Hayom

לא הכל ורוד

הפועל י ם השיגה ניצחון מרשים באתונה, אבל גם הבינה שסטודמאייר זקוק לעוד זמן התאקלמות ● במוצ"ש: ראשל"צ מגיעה לארנה, וקולשוב יקבל יחס מיוחד

- יעקב מאיר

להעניק דקות משחק לבנו של הבוס. במשחק בגביע ווינר מול הפועל ירו שלים ובמחזור הפתיחה של העונה מול הפועל ת"א, אינדיק הצעיר לא שותף.

אין מקום לתמרונים

למרות המגבלות התקציביות, חתמו בקבוצה שחקנים לא זולים בכלל. אבי בן שימול )שכר המוערך בכ 550 אלף שקלים נטו(, עידן זלמנסון )כ 400 אלף שקלים( וגם יהונתן שולדבראנד )כ 450 אלף שקלים( הם ישראלים מהיקרים בליגה. המתאזרח דיוויד כהן משתכר כ 60 אלף דולר לפי ההערכות, ונוסף על כך הגיעו זרים מהליגות הבכי רות בספרד וביוון. עם זאת, יש לזכור שבאילת קיימות הקלות מס, שאין לק בוצות אחרות.

הבעיה הגדולה במצב הנוכחי היא שיהיה קשה לבצע שינויים בסגל במה לך העונה. בקבוצה לא מרוצים מהת נהלותו של השחקן דווין תומאס, אך בהיעדר בעלים עם כיסים עמוקים, לא פשוט למצוא לו מחליף ולשלם לש ניהם משכורות.

למרות ההתייצבות הכלכלית, לא כולם רגועים. גורם בכיר בענף אמר ל"ישראל היום": "אני חושש שתהיה להם בעיה לסיים את העונה כמו שצ ריך, ומקווה שהבקרה עוקבת מקרוב". במועדון מרגיעים ואומרים שרואה הח שבון גיא מילר מפקח על כל הנעשה וכי כל פעולה נעשית באישור שלו. 1הניצחון

הגדול על א.א.ק אתונה הזכיר לרבים מאוהדי הפועל ירושלים את הניצחון על ולנסיה בפתיחת עונת ,2016/17 עונה שכזכור הסתיימה רק בחצי גמר היורוקאפ.

צריך להודות שברוב הדקות היכולת של האדומים לא שכנ עה )המחצית הראשונה הסתיימה ב 42:31 לטובת היוונים(, אבל בד קות הטובות 13:27) לירושלמים ברבע השלישי( אפשר היה לראות את הפוטנציאל הגדול שטמון בסגל של עודד קטש.

ג'ייקובן בראון השתלט על המש חק, קלע 21 נקודות ומסר 8 אסיס טים ב 26 דקות בלבד, דשון באט לר הראה כמה הוא טוב בשני צידי המגרש עם 8 נקודות, 7 ריבאונדים ו 3 חטיפות, ואפילו כריס ג'ונסון, שעד עכשיו לא היה בעניינים, קלע 10 נקודות.

כיאה לקבוצה עם לו"ז עמוס, האדומים לא חגגו יותר מדי את הניצחון החשוב, אלא הסתפקו בי ציאה לאחת המסעדות באתונה, וגם ציינו את יום הולדתו ה 44 של עודד 152 קטש, שנראה קצת נבוך מהחגיגות.

נקודות הפרש לטובת היוונים, זאת היתה התוצאה ב 13 הדקות שבהן אמארה סטו דמאייר שהה על המגרש. לכולם היה ברור שההצטרפות המאוחרת של כוכב האן.בי.אי לשעבר תפגע בקבוצה מבחינה מקצועית ותידרש סבלנות מצד כולם, אך ספק אם 4 נקודות וחוסר תיאום הגנתי משווע הובאו בחשבון.

מול הקבוצות החזקות שמשובצות בבית של האדומים, על כל טעות נענשים, ומכיוון שהוחלט לא לר שום את הסנטר למשחקי הליגה, לצוות המקצועי גם אין הזדמנות 3 לתת לו להיכנס לעניינים. כבר במוצ"ש (20:55) תפגוש הפועל ירושלים את מכבי ראשל"צ של צביקה שרף. הכתו מים מגיעים אחרי ההפסד המפתיע לעירוני נס ציונה במחזור האחרון, ורוצים להראות שההתלהבות סבי בם בגביע ווינר לא היתה מוגזמת.

באטלר, שהוכיח שהוא שחקן הגנה מצוין, צפוי לקבל כפרויקט אישי את איגור קולשוב, שבמש חקי גביע ווינר קלע 12 נקודות בממוצע, ולא פחות חשוב מכך, זרק יותר מ 7 שלשות בממוצע.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? סטודמאייר. חוסר תיאום הגנתי משווע
צילום: אלן שיבר סטודמאייר. חוסר תיאום הגנתי משווע

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel