Israel Hayom

הערב ומחר: קרבות ענק בליגת האומות

- מתפרצת זיו להבי

פורמט ליגת האומות החדש מסדר לנו מפגשים תחרותיים מרתקים בין אריות אירופה במ סגרת משחקי דרג א', וכך יהיה גם במהלך סוף השבוע: הערב )שישי, (21:45 תארח בלגיה, שהעפילה למקום הראשון בדי רוג פיפ"א, את נבחרת שווייץ. השוויצרים, שנעצרו במונדיאל האחרון בשמינית הגמר אחרי הפסד בפנדלים לפיינליסטי­ת קרואטיה, יציגו לראווה את שר דאן שאקירי, שהשלים הקיץ מעבר לליברפול אחרי שסחב את הנבחרת ברוסיה. בלגיה תחסר את קווין דה בריינה הפצוע, וד ריס מרטנס מנאפולי צפוי להח ליפו. מרבית העיניים באצטדיון צפויות ללכת לאדן הזאר, שמ עורב בשער במדי צ'לסי אחת ל 57 דקות העונה ונמצא בכושר פנטסטי, ומחוזר נמרצות על ידי ריאל מדריד.

במקביל תארח ברייקה נבח רת קרואטיה את אנגליה, בש חזור חצי גמר המונדיאל. האנג לים ינסו לנקום על ההפסד ההוא באצטדיון לוז'יניקי, לאחר שמריו מנדז'וקיץ', שכבש את שער הני צחון באותו משחק, פרש מהמ דים הלאומיים. מי שינסה להיכנס לנעליו הוא איבן סנטיני, שכבר כבש העונה שמונה שערי ליגה במדי אנדרלכט הבלגית.

במוקד של משחקי השבת ייפ גשו באמסטרדם ארנה נבחרות הולנד וגרמניה. האורחת, שסיימה בתיקו מאופס בבית מול צרפת במחזור הקודם, תנסה להשיג את הנקודות מול האוראנג'. שני המאמנים צפויים לפתוח בהרכב החזק ביותר, כשהולנד המתחד שת תחת רונלד קומאן מסתמ נת כנבחרת שתדבר חזק ביב שת במהלך השנים הקרובות. את וירג'יל ואן דייק, שנראה בליבר פול כמו הבלם הטוב בעולם, יקיף תמהיל נהדר של שחקנים ותיקים כג'ורג'יניו וויינאלדום, ראיין באבל ודיילי בלינד, לצד צעירים וכאלה שנמצאים רגע לפני הפ ריצה הגדולה שלהם: מתיאס דה ליכט בן ה 19 מאייאקס, ממפיס וקני טטה של ליון וקווינסי פרו מס מסביליה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel