Israel Hayom

"קרסנו, זקוק

בעלי האולמות והמסעדנים מיואשים מהמאבק להשארת הראש מעל המים ● קראו בשיחה עם רה"מ נתניהו: "צריך לעבור מטיפול פסיכולוגי למכונת הנשמה כספית"

- היאלי יעקבי הנדלסמן, דן לביא ולירן אוהלי

מנסים להשאיר את הראש מעל המים: בעלי האולמות הוזמנו אתמול לשיחת וידאו עם ראש הממשלה נתניהו, להשמיע את מצו קותיהם בעקבות ההגבלות החוזרות ולדרוש פתרונות מיידיים. היום הם צפוים לקיים שיחת ועידה עם מנכ"לית משרד האוצר, קרן טרנר.

"קיימנו שיחה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כדי להעביר מסר חד וברור: ענף האירועים קרס והותיר אחריו כ 200 אלף עובדים ובעלי אול מות שמצאו את עצמם ללא הכנסות מחודש מארס, וממשיכים לחוות פגי עה כלכלית וטלטלה נפשית", מסרו בהתאחדות האולמות וגני האירועים.

במהלך הפגישה הם הבהירו כי החל טת הממשלה היא הנחתת גזר דין מוות, ושהמודל הכלכלי של ענף האירועים לא יוכל להמשיך להתקיים עם פתי חות וסגירות נוספות. בנוסף, טענו כי יוכלו לשרוד אך ורק על ידי פיצוי ענפי ייעודי ומותאם לצרכיו של ענף האירועים, שיאפשר כיסוי של הפסדי חודשי הקורונה האחרונים.

מוקדם יותר אתמול נפגשו נצי גי ההתאחדות עם שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, עם הש רים איציק שמולי, חילי טרופר ואסף זמיר, על מנת לקדם את נושא מתווה הפיצויים. הם אמרו לשרים כי "הגיע הזמן לעבור ממצב של טיפול פסיכו לוגי למצב של מכונת הנשמה כספית על מנת שענף האירועים ישרוד את התקופה הקשה הזו".

מסעדות בלי וייב

"ראש הממשלה לא מתפקד, הגיע זמן שיתפטר", אמר מני הרמן, מנכ"ל ובעלים של מתחם האירועים אלכסנ דר, "לא הגיוני שהחלטות נלקחות בלי לתת מענה לעסקים שהחליטו לסגור.

 ?? צילום: אורן בן חקון ?? בר בירושלים. "ההגבלות - גזר דין מוות"
צילום: אורן בן חקון בר בירושלים. "ההגבלות - גזר דין מוות"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel