Israel Hayom

Www.israelhayo­m.co.il/corona

-

טיפול נמרץ שהתה שעות ארוכות לבדה בתוך מחלקת הקורונה". ד"ר סורוקסקי הדגיש כי מכתבו "לא נועד להאשים איש, ולא לשם הל קאה עצמית, אלא כניסיון לשיפור אמיתי של תהליכי עבודה, שיפור מקצועיות ומניעת טעויות".

"הניסיון הוא קריטי"

רופא בכיר ומנוסה שעיין במכ תב אמר כי "מדובר בתלונה כואבת מאוד ובתיאור מדויק של מה שנמ צא, למרבה הצער, מתחת לדיונים הציבוריים והתקשורתיי­ם שהיו על רכישת מכונות הנשמה, כי בסופו של דבר צריך לדעת איך לטפל בחולים המונשמים, והניסיון הזה הוא קריטי".

אחות בכירה בוולפסון אמרה ל"ישראל היום" כי "זה נכון שההכשרה של האחיות לטיפול בחולים המונשמים היתה מאוחרת מאוד ולא מספיקה, ואם מציבים אחות אחת מטיפול נמרץ לנהל משמרת עם אחיות לא מיומנות, אז זה בלתי אפשרי לטפל בחולים מו רכבים ומונשמים, ולמנוע טעויות ותקלות קשות".

היא הוסיפה כי "בביה"ח היתה הרגשה שבהנהלה 'יורים מן המותן'. בנוסף, קשה לגייס כוח אדם איכותי לוולפסון, וזה משפיע באופן קשה מאוד על איכות הטיפול וממש מסכן את המטופלים, ולכן גם החרדה בביה"ח גדולה".

מבית החולים וולפסון נמסר: "בית החולים וולפסון נמצא בחזית הל חימה בקורונה במשך כמה חודשים אינטנסיביי­ם, ונותן את הטיפול הטוב והמסור ביותר לחולים, ע"י צוותים מיומנים ומקצועיים. כידוע מדובר בנגיף, שבוולפסון, כמו בכל העו לם, עדיין לומדים אותו ואת המענה למגוון ביטוייו. מכתבו של ד"ר סו רוקסקי נכתב כעמדה אישית, שנו עדה לשיפור עצמי של תפקודו. זו עמדה בלתי מתוקפת או מבוססת, אשר נכתבה כחלק מתהליך בקרה עצמית וללא דיווח בזמן אמת. מובן שהפקת לקחים ולמידה מתמדת הן דרך החיים של כלל הצוותים במר כז הרפואי וולפסון בשגרה, ובוודאי שבמהלך מגיפת הקורונה. כך מקובל בעולם הרפואה, ובזכות זה אנו נו תנים את הטיפול הטוב ביותר לחו לים אצלנו".

אחות בכירה בוולפסון: "קשה לגייס כוח אדם איכותי לוולפסון וזה משפיע באופן קשה מאוד על איכות הטיפול ומסכן את המטופלים"

 ?? צילום: יהושע יוסף ?? בית החולים וולפסון
צילום: יהושע יוסף בית החולים וולפסון

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel