Israel Hayom

נגמר הכוח

האלופה מכבי ת"א איימה לנפץ את שיאה של מכבי חיפה ולסיים עונה ללא הפסד, אבל נכנעה 2:0 להפועל ב"ש במחזור הסיום ● הירוקים סיימו ב 2:2 מול בית"ר ירושלים

- ליאב נחמני, שי ארצי ועוזי ניסים

הכבשה השחורה של איביץ'. ול דימיר איביץ' הוא הצייד הכי טוב בליגה. קבוצה אחר קבוצה הגיעה למ שחק מולו כמו כבשה אומללה לטרף, אבל יוסי אבוקסיס הוא הכבשה השחורה של הסרבי. זו שתמיד יודעת מה לעשות מולו. אבוקסיס אוהב להיות אנדרדוג. הוא יעדיף תמיד את הפועלים השחורים על פני הכוכבים הגדולים, אלה שיתישו את יריביו.

תנו לי קייס גאנם עם קצת נתי אס קיאס וזה מספיק כדי להנחיל למכבי ת"א הפסד ראשון אחרי 36 משחקי ליגה. זה נשמע בלתי נתפס, כמעט כמו העו נה הנדירה שעשתה האלופה לאורך כל משחקיה, עד שכאמור הגיע אבוקסיס. שום דבר לא יעיב על העונה שעשו הצהובים. גם לא הפסד במחזור הסיום, על אף שיכול היה להיות חותמת לאחת הקבוצות היעילות בהיסטוריה של הכ דורגל הישראלי. איביץ' הולך הביתה עם מאזן 2:2 באליפויות ובהפסדים. המזל שלו שלא כל משחק אבוקסיס.

השלימו דאבל. יכול להיות שמהפכת הצעירים של הפועל ת"א תשתלם למוע דון בעתיד, אבל בפלייאוף העליון הנוכחי למדו האדומים על בשרם שלשילוב כל כך מסיבי של צעירים יש גם מחיר כבד. טום אחי מאיר הצעיר זכה להופעת בכורה בהרכב, אבל ההגנה החדירה של הפועל ת"א אפשרה ללירן סרדל להש

תחל בקלות רבה בין כל שחקני ההגנה שלה ולהבקיע את הראשון של הפועל חיפה, ועל הדרך גם להיפצע בשריר. במחצית השנייה הקבוצה של ניר קלינגר השתפרה ואף הגיעה לכמה מצבים טובים לכיבוש, אבל בסו פו של דבר לשחקניו של חיים סילבס יש ניסיון רב יותר, וזה מה שהכריע.

 ?? צילום: עמי שומן ?? שחקני הפועל ב"ש חוגגים מול האלופה, אתמול באשדוד
צילום: עמי שומן שחקני הפועל ב"ש חוגגים מול האלופה, אתמול באשדוד

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel