Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 30.09.2020

גדי

צפויים פיתויים ואנרגיה הרפתקנית. הרצון שלכם לשלוט במי שנמצא לידכם, מוצא את ביטויו בדרכים עקלקלות. אתם לא לוחצים אבל מפעילים מניפולציות. ייסורי המצפון לא יאחרו לבוא, כי זה לא לעניין.

דלי

אחלה יום. קבלו בברכה ובשמחה את שפע ההצעות שמגיעות אליכם בתחום החברתי. יום בהחלט מתאים להתנסות בחוויות ראשוניות שלא העזתם מעולם להגיע אליהן. עם הטעם הראשוני יבוא התיאבון לעוד.

דגים

הרבה רומנטיקה יש לכם בראש. ממש בא לכם להתאהב, ולמזלכם, יש לכם כמה אופציות. אתם מחוזרים על ידי רבים, אז נשאר רק לבחור. נסו להיות פחות ביקורתיים ולגלות הבנה כלפי השונה.

טלה

יש רושם שהגיע הזמן לדרוש כספים שאנשים חייבים לכם. הקסם האישי שלכם יפעל לטובתכם ותצליחו להשיג את מה שלא יכולתם בעבר. אין הצלחה של מאה אחוזים, ולכן טוב תעשו אם תתכוננו לכך מראש.

שור

הדימוי העצמי שלכם קצת ירוד ללא הצדקה ודורש עבודה. דרשו מהעולם את כל מה שבאמת מגיע לכם בזכות היותכם אנשים שאפשר לסמוך עליהם. כבדו את עצמכם ואנשים אחרים יתייחסו אליכם בהתאם.

תאומים

שיחות טלפון שמגיעות אחרי המתנה ארוכה, מבשרות על התחלה חדשה. זורמות אליכם הצעות מפתיעות שמקשות עליכם להחליט. אפשרויות חדשות בתחום החברתי יסייעו לכם לפתח תחום חדש בחייכם.

סרטן

יום מתאים לקידום ענייניכם המקצועיים. יש לכם הזדמנות להרשים ואולי לקבל משהו בתמורה למאמציכם. אל תיקחו סיכונים. החלטות חשובות תתקבלנה היום, והתפתחויות צפויות גם בתחום הזוגי.

אריה

כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת כפיים, כך תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. רצינות וכובד ראש לא ממש יועילו להשגת מטרותיכם.

בתולה

יום חביב. אתם מוקפים אנשים שרוצים להיות בקרבתכם. חוסר הסיפוק שאתם חווים נעוץ בבעיה פנימית במחשבה או בלב שלכם. אתם מרגישים שאתם עלולים להיפגע ומעדיפים לא לנקוט עמדה.

מאזניים

נדמה לכם שכל מה שדרוש לכם היום הוא חופשה ארוכה. אין מה להיבהל. ימים כאלה עוברים על כולם. אם יש לכם אפשרות, יום מנוחה בבית יעלה בחזרה את מצב הרוח ואת הכוחות הפנימיים לרמה נאותה.

עקרב

צצים דחפים לשנות משהו בדרך החיים ובצורת החשיבה שלכם. הפעלה מתמדת של כוח לא עובדת ואתם מנסים להוריד הילוך - תהליך לא קל. מפגש מקרי יספק לכם את ההזדמנות לתרגל חשיפה רגשית.

קשת

לא מתחשק לכם לעבוד. יש לכם צורך לצאת למרחבים, לכייף ולהתאוורר. אז ככה: אם יש לכם אפשרות, הרי שזה יום אידיאלי לארוז סלסילת פיקניק ולצאת לחיק הטבע עם מישהו שאתם אוהבים.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel