Israel Hayom

סיוט בספרדית: הפועל י ם הושפלה מול בורגוס בליגת האלופות

למרות הציפיות הגבוהות, הפועל ירושלים קרסה מול בורגוס (92:65) והודחה כבר ברבע גמר ליגת האלופות ● עודד קטש על תצוגת הנפל: "התחושות קשות, זה היה רע"

- יעקב מאיר, שליח "ישראל היום" לאתונה

הפועל ירושלים טסה לאתו נה עם ציפיות גבוהות, אבל התרסקה כבר במשחק הראשון כשהובסה 92:65 מול בורגוס הס פרדית ברבע גמר ליגת האלופות, ותחזור מוקדם מהרצוי לסגר בארץ.

עודד קטש ושחקניו הגיעו ליוון לפני כל הקבוצות האחרות, כדי להספיק להתאמן כמה שיותר, אבל אימונים הם ממש לא תחליף למ שחקים. בזמן שבורגוס כבר שיחקה שלושה משחקי ליגה )אחד מול בר צלונה( ובהכנה פגשה את באסקוניה, האדומים לא שיחקו בליגה והסתפקו )בגלל המצב הבעייתי בישראל( במ שחק לא תחרותי בגביע ווינר ובמ שחקי הכנה מול הפועל ת"א.

הפערים ניכרו על המגרש בכל 40 הדקות. הקבוצה הספרדית שיח קה מהר יותר וחזק יותר, קלעה באין מפריע ובהגנה מנעה מהירושלמים אפילו להיכנס לתרגילים. הירושל מים נראו עייפים והמומים אל מול האנרגיות והאגרסיביו­ת של היריבה.

גם בעיית הרכז בלטה להכאיב.

ג'ייקובן בראון ומחליפו כריס קרמר ישבו בצד וניקוס פאפאס אולי קלע כמה סלים שהזכירו את ימיו היפים, אבל בוודאי אי אפשר לצפות משחקן שרק לפני ארבעה ימים ראה את חב ריו לראשונה שיידע להפעיל אותם.

הפער העצום בכושר המשחק וב עיית הרכז הן סיבות טובות להפסד, אבל בוודאי לא לתצוגת נפל של הירושלמים ששוב קרסו - אין הגדרה אחרת למה שראינו - במשחק חשוב. כולם, מהצוות המקצועי ועד אחרון השחקנים, צריכים לחשוב היטב מה הוביל ליכולת הגרועה.

עד כמה גרועה? שימו לב לנ תונים: בורגוס ניצחה בריבאונדים, באסיסטים, בחסימות, בחטיפות וגם איבדה פחות כדורים וקלעה טוב יותר ל 2 ול .3 והמדד, אוי המדד, הוא מספר את הסיפור כולו: 60:122 לספרדים. חד, מוחץ וכואב.

עשרות אנשי המועדון שבאו בא דום וישבו ביציעים באואקה )לבור גוס לא היה אפילו אוהד אחד ביציע, והיא כנראה גם לא היתה צריכה( בה תחלה עוד ניסו לדחוף את קבוצתם, אך התייאשו במהירות.

תומאס: "נלמד מההפסד"

לאחר המשחק אנשי הפועל ירו שלים התקשו להסתיר את האכז בה על פניהם גם מבעד למסיכות. "זה היה משחק קשה עבורנו", אמר המאמן עודד קטש, "אנחנו נהיה בסדר בהמשך, אבל כרגע התחושות לא טובות. זו היתה הופעה באמת רעה. לא עשינו שום דבר ממה שאנחנו רגילים ובורגוס היו טובים מאיתנו בהכל. זה מאכזב מאוד".

טיישון תומאס הוסיף: "זה לא מה שציפינו. אנחנו נזכור את הערב הזה להמשך העונה, ואלו גם היו הת חושות בחדר ההלבשה. נלמד מזה ונבוא להילחם על כל התארים".

 ?? צילום: ליגת האלופות של פיב"א ?? פאפאס ואריאל משקיפים בהגנה. ערב עגום
צילום: ליגת האלופות של פיב"א פאפאס ואריאל משקיפים בהגנה. ערב עגום
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel