Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

חמישי - 01.10.2020

גדי

בעבודה אתם נכנסים עלולים להיכנס לעימות עם מישהו ש"מחכה לכם בפינה" זה זמן רב. אל דאגה. תצאו מחוזקים מכל העניין אם תשמרו על איפוק ועקביות. חברים עוזרים לכם להתגבר על פחדים ישנים.

דלי

כיוון שאתם פועלים מתוך ברירת מחדל, ייתכן כי תפתחו רגשות תסכול שיקלקלו לכם את ההנאה. מה שיכול לעזור זה לקחת את העניינים בידיים: לסרב או להיות בחוויה בתוך הסיטואציה הספציפית שבחרתם.

דגים

השקט והשלווה שאתם חווים עתה הם בדיוק מה שאתם זקוקים לו בימים אלה. לוח עבודה עמוס ביותר מותיר אתכם מותשים, ואת היום הזה אתם מקדישים להתאוששות חיונית. בן הזוג משתף פעולה.

טלה

אתם מנסים להיות "בסדר" כדי לקבל חיזוק ופרגון קטן, אך ללא הצלחה. בסך הכל רציתם ליטוף לנשמה וכמה מילים טובות. זה לא קורה משום שאתם משדרים מסרים כפולים. נסו לברר מה רוצים מכם האחרים.

שור

איזון ורוגע הן המפתח היום. אתם חשים שמישהו מבני הבית מפעיל לחצים וזה גורם לכם לעצבנות. הניסיון לשליטה אבסולוטית לא מצליח וגורם לעימותים. למרות שהמצב לא פשוט כדאי לנסות ולנהוג בבגרות.

תאומים

היום הוא פשוט יום נהדר. אתם מלאי מרץ ואנרגיה כפי שלא חשתם זה זמן רב. הביטחון העצמי שלכם בשיאו, ואתם מפזרים סביבכם כל כך הרבה קסם אישי עד שאי אפשר לעמוד בפניכם.

סרטן

אין לכם יותר מדי סבלנות עבור בן משפחה מעצבן שמנסה למשוך את תשומת ליבכם. מצד שני, באופן מפתיע, אתם נכנעים למניפולציו­ת של אדם אחר שמנסה "להלביש" עליכם סממנים מאורח חייו.

אריה

נצלו את אפיקי התקשורת העומדים לרשותכם. אל תחכו שמישהו יעשה זאת עבורכם. הכלים להוציא מהכוח אל הפועל תוכנית שעליה עבדתם, בידיכם. רצוי להיעזר באדם מנוסה לקידום האינטרסים הכלכליים שלכם.

בתולה

תחושת חשדנות מעכירה את מצב הרוח. נסו להתגבר על ההרגשה כדי לתת לאירועים להתפתח בקצב טבעי. איש אינו חותר תחתיכם ואין לכם מפני מה לחשוש. אתם חשים כך כנראה בגלל זיכרון מהעבר.

מאזניים

חוסר ודאות מכניס אתכם למצבים של דאגנות יתר. התחושה הכללית, והפיזית בפרט, לא משהו. אתם מתלבטים זמן רב מדי לגבי כמה נושאים שמעסיקים אתכם. הגיע הזמן להחליט החלטות ולעמוד מאחוריהן.

עקרב

יש לכם חשק לעשות שינוי רציני כמו לעבור דירה או להחליף מקצוע. לפני שאתם "משתוללים" באימפולסיב­יות, חשבו שוב. אתם יכולים לנצל וליישם את הכישורים הרבים שבהם ניחנתם בתחומים רבים.

קשת

תופעה קוסמית מעניקה לכם קלילות ושובבות ילדותית. יש לכם אפשרות לעשות משהו שישפר את מעמדכם בעבודה. גישה ישירה ואמיתית פשוט אין לה תחרות. יש לכם תחושה שמערכת יחסים טובה הולכת ונהרסת.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel