Israel Hayom

יוהרת השמאל המתפורר

- אורי כהן

השמאל מנסה לבחור, שוב פעם, מי ינהיג את מחנה הימין. שוב פעם הם מנסים לבחור לנו מי האיש הכי מתאים לאינטרסים ולשאיפות שלנו. יוהרה. הם עומדים ומסבירים לעצמם שהם רוצים שבנימין נתניהו ייעלם מהחיים שלנו ואז הם יחבקו אותנו. תשכחו מזה. תתעוררו כבר מההזיה שאתם יודעים יותר טוב מאיתנו מה אנחנו רוצים. הלכנו לבחירות שלוש פעמים בשנה שעברה, וקבענו חד מש מעית שאנחנו מעדיפים את בנימין נתניהו ואת הליכוד שיובילו את המדינה בעשור הקרוב.

בשמאל, לנוכח התרסקות הקונספציה של הבחירות, פנו לאסטרטגיה הנושקת למרי אזרחי, שבמסגרתה הם מאיימים בקריסה חברתית חסרת מעצורים. הם סבורים כי הלחץ כתולדה מהתפשטות הקורונה, יחד עם ההפגנות בבלפור, יכתיבו לנו מי ינהיג או לא ינהיג את המדינה. חלומות באספמיה.

במקום להתמקד בנו, תנסו, חברי כת היוהרה, לבחור לעצמכם מישהו שינהיג אתכם ותלכו איתו מבלי להח ליפו כמו שמחליפים גרביים. תנסו לעשות את זה במשך שנה אחת. אולם נאמנות היא לא הדרך שלכם. הניסיונות הפתטיים שלכם בסעודה האחרונה לפני החג או בזרי קת צואת פרות על כנסת ישראל, אכן מקרבים או יותר נכון מקריבים אתכם למטרה שבחרתם - אנרכיה. הנוס חה המטופשת שאתם צועקים בקול ניחר "רק לא ביבי" הוכיחה את עצמה? שנים אתם מנסים לתקוע טריז ול גרום לפילוג והפרדה בתוך מחנה הימין, וכושלים בכך. גם הפעם הזו תיכשלו.

במקום זאת תמשיכו ותלבישו את ליצן החצר התורן שלכם בבגדים מעליבים ותלכו בחוצות ירושלים. אם אנו היינו מלבישים ליצן בדמות אישה החושפת את ערוותה ברבים או מנופפים באיברי מין מתנפחים, הייתם צורחים עד לב השמיים עד כמה אנחנו וולגריים ופרימיטיבי­ים. אנחנו יודעים. לכם מותר ולנו אסור. אצלכם זו אירוניה, סאטירה ותרבות גבוהה, לצד ממשק לחשיפת האפשרויות הפוליטיות המדומיינות להתפשט ולחשוף שד על סמלי המדינה. אצלנו זו גסות וחוסר טעם משווע. אבל באמת, לראות אתכם מפגינים ואת מחנה הימין גדל בהתמדה שבוע אחרי שבוע, זו כנראה התוצאה היחידה של מסיבות הקורונה שלכם, שאינן מדביקות אף אחד.

אולי תחליטו את מי אתם רוצים? האם אתם רוצים את יאיר לפיד שמפחד מפריימריז במפלגתו, שמא יסו לק מההנהגה? הוא הקים מפלגת מנהיג שבה הוא הקובע היחיד, ואתם מתגוללים על מפלגת הליכוד שבה מתל כדים מתוך רצון, הסכמה ובעיקר בחירות חופשיות סביב חברי הרשימה והעומד בראשה? אולי מחנה השמאל יבחר באביגדור ליברמן הליברלי והנאור, שיוביל מדיניות שקולה ומתונה - ובעיקר בעלת מעוף מדיני - לאחר שיפציץ את סכר אסואן במצרים ויסלק את הערבים מי שראל? או אולי תפתחו את ארגז הכלים המצומק שלכם ותחפשו איזה גנרל לרפואה, שיבטיח לכם בכרזות הב חירות חוסן לישראל?

תבינו כבר, אנחנו לא מאמינים למילה אחת שיוצאת מהפה של שי ניצן, האחראי על סגירת פרשת רות דוד - תפארת הפרקליטות לדורותי;הּ ליאת בן ארי, שקבעה תקדימית: לי מותר ולכם אסור, כי אני מוגנת על ידי הפרקליטות; אביחי מנדלבליט, שקובע הלכה לשרי יש ראל כי אסור להם לדון בהפגנות כי הן נגדם ובה בעת שוכח את ההפגנות נגדו. אנחנו מאמינים כי הם מנסים לתפור תיק לראש הממשלה שבחרנו באמצעות אכיפה בררנית, סחיטת עדים ובתיק תקדימי. הלכנו לבחירות פעמיים סביב הנושא הזה ועמדתנו ברורה.

כן. אנחנו רוצים ללכת לבחירות ברגע שהמגיפה תוג בל ותאפשר זאת. אנחנו מלוכדים סביב הליכוד ונתניהו, יודעים מה שאנחנו רוצים. אתם, שוב פעם, תסבירו לנו מי לא מתאים להנהיג אותנו ותמצאו את עצמכם מתגו ללים יחד עם מה שאתם זורקים על כנסת ישראל. לאהוד ברק אני מציע שיכין כרטיסיות למפגינים בבלפור. עבור עשרה ניקובים המפגינים יקבלו חולצה בחינם, שעליה רקום "יוהרת השמאל".

אתם מפגינים, ומחנה הימין גדל בהתמדה שבוע אחרי שבוע. זו כנראה התוצאה היחידה של מסיבות הקורונה, שאינן מדביקות אף אחד

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel