Israel Hayom

הקבוצה במסיכה

- אבי סגל

עונת היורוליג תתחיל הערב מבלי שראינו את מכבי ת"א אפי לו פעם אחת. מנפלאות תקופת הקורונה. לצאת להכנה בחו"ל היא לא יכלה, ולכן ערכה רק שני משחקי אימון שלא צולמו. המשחק הרשמי היחיד שהיה צריך להיות לה )בגביע ווינר( בוטל בגלל הסגר. תחת מעטה מסתו ריות וכמובן ללא קהל, הצהובים יארחו את אלבה ברלין.

אתם מבינים? אנחנו ב 2020 ולאאיטו רנסס מאמן היריבה לא יהיה שום קטע וידאו של מכבי להראות לשחקניו. האלופה היא בעצם הקבוצה במסיכה, והע רב לא תהיה לה ברירה להסיר אותה, ואז נוכל להתחיל לפתור את התעלומה הגדולה - מי את מכבי ת"א.

כשהמסך יעלה, יכול מאוד להיות שנגלה שחקנים שעדיין לא מוכנים להצגה, ושכמות הח זרות שעשו לא היתה מספקת. באופן נדיר המשחק הרשמי הרא שון של מכבי הוא ביורוליג, וזה כמובן מבלי שהתמודדה במשחק הכנה מול קבוצה ברמה הזו.

אלבה לעומת זאת שיחקה שישה משחקי הכנה, ארבעה נגד קבוצות יורוליג. לזה נוסיף את העובדה שהצהובים היו האחרונים להתחיל באימונים מבין קבוצות היורוליג לאור הסיום המאוחר של ליגת העל בסוף יולי. הקהל, שדחף אותה לניצחונות גדולים בעונה שעברה לא יהיה שם לפ חות בחלק הראשון, אבל אלו לא יהיו רק הבעיות של מכבי.

דבר אחד בכל זאת עוזר לצהובים בתקופת חוסר הוודאות הזו - המשכיות, שתרכך את הכ ניסה הבעייתית לעונה. מכבי בחוכמה, במיוחד בנסיבות האלה, שמרה על חלק ניכר מהסגל שסיפק את אחת העונות הטובות בשנים האחרונות. תשעה שחק נים ממשיכים מהעונה שעברה כולל העוגנים ווילבקין והאנטר. רק ששלושה מהם - יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומי­או ועומרי כספי לא יפתחו את העונה בזמן.

ומה לגבי השינויים? מכבי תהיה תלויה לא מעט בציר הק רואטי - אנטה ז'יז'יץ' ודרגאן בנדר. שתי העברות מבטיחות עם לא מעט סימני שאלה כמו כמות המשחקים שלהם בשנים האחרונות, כיצד יעשו את המע בר בחזרה לאירופה, וצריך לזכור שמדובר בשני צעירים בני .23

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel