Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 05.10.2020

גדי

יום זורם. לאחר סיום העבודה השגרתית חשוב שתמצאו זמן לעצמכם לבילוי כיפי ולתכנון נסיעה שצפויה בקרוב. אתם צריכים להתארגן ולסדר ארונות ומדפים בדחיפות, כי קשה לכם למצוא מסמכים הדרושים לכם.

דלי

אתם חייבים להתחבר לאינטואיצי­ה היום. פיסות מידע מבלבלות מגיעות מכיוונים שונים, ואתם לא יודעים למי להאמין וכיצד לנהוג. הרגישות הגבוהה שלכם תכוון אתכם למקום הנכון מבחינה אישית ומקצועית כאחד.

דגים

אנרגיה תזזיתית זורמת אליכם ואתם מרגישים נסערים במקצת. לא נורא, יש גם ימים כאלה ובאמת שאין לכם סיבות ממשיות להתלונן ולדאוג. יש מי שמספק לכם מידע שגוי הגורם לכם לבזבוז זמן מיותר.

טלה

אתם חווים ירידה מסוימת במצב הרוח, וזאת מכיוון שנראה שבניתם לכם פנטזיה נחמדה למדי אשר אינה עומדת במבחן המציאות. המועקה מתגברת, ואתם תוהים ביניכם ובין עצמכם עד היכן תצטרכו להתפשר.

שור

עבודה מאומצת על מודעות עצמית מניבה פירות. העולם הפנימי מתעשר מאוד. אתם פועלים ביושר פנימי, בלי פחד, ופתאום הכל מתבהר. בילוי אטרקטיבי מתוכנן מראש עלול להתבטל, אבל זה לא יפריע לכם.

תאומים

הבוקר מתחיל בעצלתיים, אך ככל שהוא מתקדם העניינים מתפתחים לחיוב וצוברים תאוצה. בהמשך צפויה לכם חוויה מסעירה של ממש. אולי תתקשו להאמין שזה קורה לכם. אבל בעצם למה לא? מגיע לכם.

סרטן

מישהו חורג בהתנהגותו מגבולות הסביר ואתם נפגעים ושוקלים כיצד להתמודד עם זה. במקום להיעלב ולהסתגר סגלו דרך פעולה ישירה ואסרטיבית והבהירו מה נכון לכם.

אריה

יום טוב בעבודה. אתם פועלים בתוך המסגרת תוך כדי קבלת מרחב המאפשר הזדמנות לביטוי עצמי ויצירתי, מה שחשוב לכם. המחיר שאתם משלמים על ההתקדמות בעבודה הוא קצת גבוה ועל חשבון הבית.

בתולה

קצת נרגעתם, והיום הזה עובר עליכם בתחושה משופרת יחסית. אתם שקועים בשינוי שעובר עליכם ומודעים היטב לצורך למצוא דרכים חדשות לתפקד. לא קל לשנות שגרה, אבל אתם יותר ממוקדים ומפוקסים.

מאזניים

אתם מעורבים במריבה עם טיפוס שתלטן, אולם למרות החריפות והלחץ העניין עובר כמו סערה ונגמר באחת. אתם לא רוצים לשמור טינה מתוך הבנה שזה לא יתרום שום דבר חיובי למערכת המשפחתית.

עקרב

החלטות ועוד החלטות, וזה יום שבו אתם ניצבים מול הצורך לקבל אותן. כבר אי אפשר לדחות יותר את ההכרעה. יש מי שמנסה לעוץ לכם עצה, אבל אין לכם את הסבלנות להקשיב.

קשת

הפתרון שאתם מחפשים טמון בהם. אין סיבה לחפש עצות חכמות בחוץ. הרי רק אתם יודעים את כל הנתונים. אדם שאליו אתם משתוקקים, משחק משחקים כפולים. אל תמסרו את הלב לידיים לא ראויות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel