Israel Hayom

"מרסקים את

"לעצור את הכדורגל פעמיים בתוך חצי שנה - על מה ולמה?" ● "בכל העולם יש קורונה ומשחקים, רק בישראל לא" ● "מקבלי ההחלטות טעו בדרך ובהחלטות שקיבלו" ● "אם לא יאפשרו לנו לחזור להתאמן, זה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך" ● מגן בית"ר ירושלים, שי קונסטנטין, עולה להתקפה

- שי ארצי

אחת הקבוצות שנפגעה בצורה הכי קשה מגל הקורונה הנוכחי היא בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה אמנם לא התמודדה עם הידבקות של שחקנים בנגיף כמו בקבוצות אחרות, אבל משחקה הרשמי האחרון היה בסוף אוגוסט, כך שאם יותר לקבוצות לשוב לאימונים רק ב־41 באוקטובר והליגה תחודש שבועיים לאחר מכן, הירושלמים יסגרו חודשיים מלאים ללא משחקים.

"העונה בקושי התחילה ואנחנו כאילו לפני מחנה אימונים שלישי", אומר שי קונסטנטין בראיון ל"ישראל היום", ומסביר: "בגל הראשון של הקורונה היינו כמעט חודשיים בבית, שזה פגרה מלאה, ואז עשינו מחנה אימונים כדי לחזור לליגה.

"אחרי הפלייאוף שוב היתה פגרה ומחנה אימונים, ועכשיו אנחנו שבועיים בבית, שזו עוד פגרה וכנראה בגלל זה נצטרך שוב מחנה אימון. לא הגיוני לעשות שלושה מחנות אימונים בארבעה חודשים וחצי כשאתה צריך רק אחד בשנה. כל המצב הזה הוא אבסורדי לחלוטין".

הרגשתם שמקבלי ההחלטות בממשלה היו מנותקים בהחלטה על הספורט?

"חד משמעית כן. אני חלילה לא בא בטענות לקבוצות, אבל אם מאשרים למכבי ת"א ולהפועל ב"ש להתאמן, למה לבית"ר ירושלים ולשאר הקבוצות לא מאשרים? איפה השוויון? מכבי וב"ש ימשיכו את האימונים כרגיל בגלל אירופה, ואנחנו נשב בבית ובמקסימום נרוץ 500 מטר הלוך־חזור על אספלט, בלי דשא, בלי תנאים. נראה לי שמקבלי ההחלטות טעו בדרך ובהחלטות שקיבלו".

אתה חושב שההחלטה לא להחריג את האימונים היתה פוליטית?

"אני לא יודע אם זו נטו החלטה פוליטית, אבל אני יכול להגיד לך על ההחלטה לא לתת לנו להתאמן שהיא הזויה. לעצור את הכדורגל בפעם השנייה בתוך חצי שנה - במיוחד אחרי שבפעם הקודמת עמדנו בכללים, היינו מבודדים בבית ולא היה אף מקרה של הדבקה בפלייאוף - אני לא מבין על מה ולמה. אין שום סיבה.

"באיטליה ובספרד יש קטסטרופה ולא עוצרים את הכדורגל. אני די בטוח, ב־09 ומשהו אחוזים, שאנחנו המדינה היחידה שלא משחקים בה כדורגל. זזה לא הגיוני שבכל העולם

 ??  ?? קונסטנטין והחברים באימון. "אנחנו חייבים להתאמן כדי לשמור על הליגה"
קונסטנטין והחברים באימון. "אנחנו חייבים להתאמן כדי לשמור על הליגה"
 ??  ?? חוגג. "אם הוא יחליט שיהיה לנו מחנה או ליגה בחו"ל, כמובן שנעשה את זה"
חוגג. "אם הוא יחליט שיהיה לנו מחנה או ליגה בחו"ל, כמובן שנעשה את זה"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel