Israel Hayom

www.israelhayo­m.co.il/corona "בכחול לבן זורעים תוהו ובוהו בזמן מצב חירום לאומי" בליכוד מאשימים: "כחול לבן ממשיכים לדחוף לבחירות" ● ח"כ חיימוביץ': "חושבים לפרק את השותפות"

- יהודה שלזינגר, דניאל רוט־אבנרי ויאיר אלטמן

ממשלת האחדות שקמה על מנת לטפל בקורונה לא מצליחה להסתדר יחד, ואתמול שוב התלקחות וחילופי מהלומות מילוליות בין אנשי הליכוד לכחול לבן.

אתמול פרסמו בליכוד מאמר שבו נכתב כי כחול לבן מבקשת למנות פרקליט רק על מנת לעצור את היריב דה בסקרים. בליכוד כתבו כי "כחול לבן שוברים את ממשלת האחדות וזורעים תוהו ובוהו בזמן מצב חירום לאומי רק כדי לקושש קולות משמאל למפלגתם שקורסת בסקרים. אנחנו קוראים לכחול לבן להפסיק עם פוליב טיקה קטנה ולחזור לאחריות לאומית כדי להציל את חייהם של אזרחי ישב ראל ולסייע במאבק בקורונה".

בכחול לבן הגיבו ואמרו כי "תוהו ובוהו זורעים מי שלא מעבירים תקב ציב 2021בל ממניעים לא ענייניים. כל עוד זה לא נעשה - הליכוד לא מעוניין בשום דבר למעט הישרדות פוליטית ששוכחת את טובת האזרב חים מאחור".

בליכוד השיבו שוב ואמרו כי "כחול לבן ממשיכים לדחוף לבחיב רות בניגוד לרצונם של רוב אזרחי ישראל ובזמן שראש הממשלה נתב

ניהו עובד מסביב לשעון כדי להציל חיים ולהילחם בקורונה. אנו חוזרים וקוראים לכחול לבן לפעול באחדות לאומית ולעזור בסיוע כלכלי לאב זרחי ישראל במקום לעסוק בפוליב טיקה קטנה עבור מפלגתם שקורסת בסקרים".

בתוך כך, יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה, ח"כ מיקי חיימוביץ', אמרה בראיון לרשת ב' כי "יש בימים האחב רונים קבוצה הולכת וגדלה בכחול לבן שחושבת בהחלט על אופציה של פירוק אחראי של השותפות עם הליב כוד, לא לוותר עם מוקדי הכוח, אבל לפעול להחלפת נתניהו".

חיימוביץ' התייחסה גם להפרת המשמעת הקואליציונ­ית ועל כך שהב צביעה נגד הגבלת ההפגנות באומרה כי "הייתי מוכנה לשלם את המחיר".

בד בבד, ועדות האיתור שעליהן הכריז שר המשפטים למציאת פרב קליט המדינה הבא והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה משפט ציבוריב מנהלי במקומה של עו"ד דינה זילב בר, יתכנסו בב91 בחודש ויחלו את עבודתן, כך נודע ל"ישראל היום".

 ?? צילום: מארק ישראל סלם ?? רה"מ נתניהו
צילום: מארק ישראל סלם רה"מ נתניהו
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? גנץ
צילום: אורן בן חקון גנץ

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel